Η ζήτηση για τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία συνεχώς αυξάνεται, ενώ οι κατασκευαστές από την πλευρά τους φροντίζουν να εξηλεκτρίζουν τα μοντέλα τους. Έτσι μειώνουν κατανάλωση και ρύπους, ενώ ενισχύουν την απόδοση των κινητήρων. Ωστόσο, η πρόσθετη αυτή τεχνολογία παρασύρει προς τα πάνω και τις τιμές, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να δυσανασχετούν.
Παρόλα αυτά ανάμεσα στην πληθώρα των αυτοκινήτων υπάρχουν και αυτά που παραμένουν ιδιαίτερα συμφέροντα και ξεχωρίζουν έναντι του ανταγωνισμού, όπως ισχύει για το Corolla 1.8 Hybrid Hatchback. Mε τιμή που ξεκινά από τις 21.200 ευρώ δεν έχει αντίπαλο δεδομένου του φουλ υβριδικού του κινητήρα, ενώ ακόμα και στη δεύτερη έκδοση Active των 22.570 ευρώ παραμένει προσιτό και δεν του λείπει τίποτα.
Σημαντικός «άσος στο μανίκι» του 5θυρου Corolla είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης που εξασφαλίζει το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. Συγκεκριμένα και σε ρεαλιστικές συνθήκες το μηχανικό αυτό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 122 ίππων «καίει» 5,3 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε αστικές διαδρομές μπορεί να πέσει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. ή και χαμηλότερα. Ο βασικός λόγος είναι ότι είναι σε θέση να κινείται για αρκετές αποστάσεις αμιγώς ηλεκτρικά, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμη βενζίνη.
Ο Full Hybrid κινητήρας αποτελείται από τον βενζίνης των 90 ίππων και 142 Nm ροπής, το ηλεκτρικό μοτέρ των 72 ίππων και 163 Nm ροπής, το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Η Toyota ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Σε ήπιους ρυθμούς ο οδηγός απολαμβάνει ησυχία και ευκολία, ωστόσο σε πιο πιεσμένους ο βενζινοκινητήρας ακούγεται γιατί ανεβάζει αρκετά στροφές.
Στα πλεονεκτήματα του δημοφιλούς μικρομεσαίου Toyota ανήκουν ακόμα η άνεση και η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, χάρη στις κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις και στο στιβαρό πλαίσιο. Το τιμόνι με τις τιμόνι με τις 2,65 στροφές από άκρη σε άκρη είναι άμεσο και με καλή, αλλά τεχνητή αίσθηση, χαρακτηριστικό που ισχύει και για το πεντάλ των φρένων.
Πολύ καλές κριτικές αποσπά και το εσωτερικό του Corolla Hybrid, ως προς το μοντέρνο σχεδιασμό του και την προσεγμένη ποιότητα. Αυτή αναβαθμίζεται από τη χρήση παχιού αφρώδους υλικού με ραφές σε ολόκληρη σχεδόν την επιφάνεια του ταμπλό και σε ένα μέρος των θυρών. Παράλληλα, η εύχρηστη οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ToyotaTouch 2 και η οθόνη TFT 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων τονίζουν την σύγχρονη τεχνολογία του αυτοκινήτου. Εκεί που βρίσκεται στο μέσο όρο και προς τα κάτω, είναι σε χώρους. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι λίγος παρά τα 4.370 χλστ. μήκους του Corolla, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 361 λίτρων είναι αντίστοιχο με μικρών μοντέλων.
Σχετικά με τον εξοπλισμό, η δεύτερη έκδοση Active των 22.570 ευρώ περιλαμβάνει τα παρακάτω:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας
- Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
- Προβολείς LED
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων
- 2ζωνικό κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Οθόνη 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών