Το νέο Hyundai i20 αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, διαθέτοντας πολλά προσόντα. Ωστόσο, παρόλη την αναβάθμιση που έχει δεχτεί, οι τιμές του έχουν παραμείνει άκρως συμφέρουσες και χαμηλότερες έναντι άλλων μικρών αυτοκινήτων.
Στην κορυφή της γκάμας από πλευράς εκδόσεων (εξαιρείται το i20 N), τοποθετείται το N Line, συνδυάζοντας σπορτίφ χαρακτηριστικά και πλούσιο εξοπλισμό σε αναλογικά προσιτά κόστη αγοράς. Αυτά ξεκινούν από τα 18.890 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 λτ. MPi 84 hp, όμως με 1.000 ευρώ παραπάνω (19.890 ευρώ), το 1.000άρι turbo μοτέρ των 100 ίππων προσφέρει την απαραίτητη επιπλέον δύναμη για να ταιριάζει με το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου. Ακόμα πιο ψηλά και για όσους δεν κάνουν παραχωρήσεις, βρίσκεται ο 1.0 T-GDi των 120 ίππων με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (21.590 ευρώ).
Ξεκινώντας από την σπορ εμφάνισή του, το i20 N Line ξεχωρίζει αμέσως από τις άλλες εκδόσεις και είναι πιο κοντά στο i20 N. Στο μπροστινό του τμήμα κυριαρχούν η πολύ μεγάλη μάσκα με το μοτίβο καρό σημαίας και τον ανάγλυφο προφυλακτήρα με το σπόιλερ. Οι πλευρικές ποδιές, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα ολοκληρώνουν το αεροδυναμικό πακέτο. Μαζί με τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, τις 17άρες ζάντες και τη χαμηλωμένη ανάρτηση, δημιουργούν ένα πολύ θελκτικό αποτέλεσμα.
Σπορτίφ είναι η ατμόσφαιρα και στο εσωτερικό, χάρη στο τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, τα τύπου μπάκετ καθίσματα, τα κόκκινα διακοσμητικά, τα αλουμινένια πεντάλ και το χορταστικό λεβιέ τω ταχυτήτων. Κατά τα λοιπά συναντώνται γεροδεμένα πλαστικά και άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (352 λίτρα). Όσον αφορά τον πλουσιοπάροχο μακροσκελή εξοπλισμό, περιλαμβάνονται τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες φωτός και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και πολλά ακόμη.
Ο 1.0 T-GDi με τα 120 άλογα και τα 172 Nm ροπής υποστηρίζεται από το 48V υβριδικό σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), προσφέροντας επιπλέον ισχύ 4-10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και το φορτίο γκαζιού. Η επιτάχυνση στο τυπικό 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση δοκιμής στα 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 120 γρ./χλμ.
Το i20 1.0T N Line ωθεί τον οδηγό του προς ανεύρεση διαδρομής με στροφές. Λίγο η όλη σπορ εμφάνιση, λίγο ο ήχος από την εξάτμιση, μαζί η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και η επιλογή Sport Mode, γεμίζουν ευχαρίστηση τον χρήστη του μικρού σπορ Hyundai. Σύμμαχοί του είναι ακόμα το βαρύτερο και πιο γρήγορο τιμόνι, όπως και η τετράδα των ικανότατων δισκόφρενων.