Η οδήγηση στις καθημερινές και ιδιαίτερα επιβαρυμένες συνθήκες των πόλεων, απαιτεί πρωτίστως άνεση και όσο το δυνατόν λιγότερη κούραση για τον οδηγό. Οι βασικότερες κινήσεις που κάνουν οι περισσότεροι και τους εξαντλεί στο συνεχόμενο «σταμάτα – ξεκίνα», είναι το πάτημα του πεντάλ του συμπλέκτη και η ενασχόληση με τον επιλογέα των ταχυτήτων. Μια συνεχόμενη διαδικασία που γίνεται αμέτρητες φορές και προκαλεί σωματική κούραση, έως και έντονους πόνους στο γόνατο, όταν ειδικά το πεντάλ έχει σκληρύνει.
Τη λύση σε αυτές τις περιπτώσεις δίνει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όσοι έχουν αυτοκίνητο χωρίς το «βασανιστικό» ποδωστήριο, δεν θέλουν να οδηγήσουν ποτέ ξανά αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν. Όταν μάλιστα συνδυάζεται σε ένα μικρό αμάξωμα προς όφελος της ευελιξίας και με οικονομικό κινητήρα, τότε έχουμε το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης.
Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα μπορεί να τα βρει κανείς στο νέο Hyundai i10 με το 5τάχυτο, αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο. Το AMT προσφέρει την ευκολία και άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου, αλλά με μειωμένο βάρος και τριβές. Εκτός από τις αυτόματες εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης, υπάρχει και η επιλογή των χειροκίνητων, με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα.
Με το εν λόγω κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρονται και οι δύο ατμοσφαιρικοί κινητήρες του νέου i10. Στην έκδοση με τον 1.0 λτ. MPi 67 hp οι τιμές ξεκινούν από τις 12.190 ευρώ και με τον 1.2 λτ. MPi 84 hp από τις 12.740 ευρώ. Σε απόλυτα νούμερα, το i10 1.0 AMT επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 17,3 δλ. (έναντι 15,0 δλ. το χειροκίνητο), ωστόσο ο οδηγός δεν θα νιώσει ότι πάει αργά, αφού το μοτέρ είναι πρόθυμο και ανεβάζει εύκολα στροφές. Σε ανοιχτούς δρόμους, η κοντή 5η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 4.000 σ.α.λ.) κρατάει «ζωντανό» τον κινητήρα, χωρίς να ενοχλεί με κραδασμούς και θόρυβο, ενώ συγκρατεί χαμηλά την κατανάλωση (5,2 λτ./100 χλμ.) και τις εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.). Το ισχυρότερο μοτέρ των 1.2 λτ. χαρίζει καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 15,8 δλ.), με ελάχιστα υψηλότερη κατανάλωση (5,4 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (122 γρ./χλμ.).
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, από την αρχική έκδοση Fresh ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματης ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, πολυλειτουργικό τιμόνι, cruise control, και ηχοσύστημα. Η οθόνη αφής των 8 ιντσών μαζί με κάμερα οπισθοπορείας και ηλεκτρικούς καθρέπτες τοποθετούνται στην πολύ συμφέρουσα δεύτερη έκδοση Style, σε τιμές που ξεκινούν από τις 12.990 ευρώ το 1.0 λτ. ΑΜΤ και από 13.540 ευρώ το 1.2 λτ. ΑΜΤ.