Η κίνηση σε αστικό περιβάλλον μεταφράζεται σε μποτιλιαρίσματα πολλών χιλιομέτρων και ατελείωτο σταμάτα – ξεκίνα, με αποτέλεσμα να κουράζουν τρομερά το αριστερό πόδι του οδηγού με το συνεχές πάτημα του συμπλέκτη. Παράλληλα η συνεχής ενασχόληση του δεξιού χεριού με τις αλλαγές των ταχυτήτων, δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο για πολλούς οδηγούς. Επομένως δεν πρέπει να μας προκαλεί απορία η συνεχής ζήτηση των μοντέλων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ακόμα και στη μίνι κατηγορία. Εν αντιθέσει μάλιστα με το παρελθόν, πλέον τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρονται σε λογικές τιμές που δεν καθιστούν αποτρεπτική την αγορά τους.
Μια τέτοια αξιόλογη επιλογή είναι το Hyundai i10 1.0 67 hp ΑΜΤ, με τιμή από 12.590 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ που ισχύει για όλες τις εκδόσεις του i10), συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης
- Αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων
- Εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα
- Αir condition
- Cruise control
- Ηχοσύστημα κι άλλα!
Επιπλέον, όπως όλα τα Hyundai, έτσι και το i10 συνοδεύεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής.
Ικανοποιεί ο 1.000άρης κινητήρας & και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο
Το εμφανίσιμο σχεδιαστικά Hyundai i10 κινείται από ένα ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο βενζίνης, με απόδοση 67 ίππους και 96 Nm ροπής. Συνδυαστικά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων στοχεύει στο να προσφέρει άνετες μετακινήσεις στον οδηγό του. Μπορεί οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Hyundai να μην ενθουσιάζουν, όμως στην πράξη ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα και άνετα, κυρίως εντός πόλης. Το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 17,3 δλ. (έναντι 15,0 δλ. του χειροκίνητου), με τον κινητήρα να ανεβάζει με προθυμία στροφές και χιλιόμετρα στο κοντέρ του, ενώ σε ανοιχτούς δρόμους, η κοντή 5η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 4.000 σ.α.λ.) κρατάει ζωντανό το μοτέρ. Οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται πλήρως αυτόματα ή και χειροκίνητα με τη μετακίνηση του επιλογέα ταχυτήτων πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,4 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις 5,2 λτ./100 χλμ. και CO2 119 γρ./χλμ.)
Ξεκούραστες κι άνετες μετακινήσεις!
Το Hyundai i10 AMT φροντίζει να διατηρεί ξεκούραστο το χειριστή του, ακόμα και σε απαιτητικές αστικές διαδρομές, μιας και το αυτόματο κιβώτιο, ανεβοκατεβάζει τις σχέσεις, δίχως να ταλαιπωρείται ο οδηγός του. Σίγουρα δεν είναι ότι πιο γρήγορο στις εναλλαγές των σχέσεων, ωστόσο ο οδηγός θα το συνηθίσει και θα μάθει πότε και πόση πίεση ή άφημα του πεντάλ του γκαζιού χρειάζεται, προκειμένου να πετυχαίνει πιο ομαλές αλλαγές. Κι όταν αυτός φύγει από το μποτιλιάρισμα και βγει στον ανοιχτό δρόμο θα απολαμβάνει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με τις αναρτήσεις να εξασφαλίζουν άνεση, αλλά και την απαιτούμενη πρόσφυση παράλληλα, όταν ξεκινήσουν οι στροφές.
Όλα αυτά τα ευχαριστιούνται οι επιβαίνοντες σε μια ευρύχωρη, μοντέρνα και πολύ καλά κατασκευασμένη καμπίνα! Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι κι ο χώρος αποσκευών των 252 λίτρων, τιμή από τις κορυφαίες της κατηγορίας.