Τα σουπερμίνι χρόνια τώρα αποτελούν πρωταγωνιστές στην ελληνική αγορά, φτάνοντας πέρσι στο αξιοσέβαστο ποσοστό του 25,1% επί του συνόλου. Απόλυτα λογική η επιτυχία τους, καθώς αφενός εξυπηρετούν τέλεια τις καθημερινές ανάγκες της συντριπτικής πλειοψηφίας των αγοραστών (βλέπε μετακινήσεις στην πόλη και καλούς χώρους για 4 επιβάτες), αφετέρου πια έχουν τη δύναμη και το υπόβαθρο να διαπρέπουν σε ταξίδια, βουνό κι ό,τι άλλο μπορεί να τους ζητηθεί. Πρωτεύον πεδίο δράσης, πάντως, ήταν και παραμένει το κλείνον άστυ. Εκεί, δηλαδή, όπου θες και λαχταράς αυτόματο κιβώτιο. Ποιο είναι το πιο προσιτό τουρμπάτο στην Ελλάδα; Το άρτι αφιχθέν νέο Hyundai i20!
Ο Κορεάτης εκπρόσωπος του B-Segment προσφέρει τον εξαίρετο συνδυασμό του 1.000άρη τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου των 100 ίππων και του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, για ένα αντίτιμο χαμηλότερο των 21.000 ευρώ. Στις 20.790 ευρώ ανοίγει η γκάμα του αυτόματου τούρμπο i20, καθιστώντας το ως το φθηνότερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς με αυτά τα προσόντα. Και μάλιστα τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει τα πάντα: από 6 αερόσακους και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, μέχρι ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 και οθόνη αφής 8 ιντσών.
Αναφορικά με τον 1.0 T-GDI των 100 ίππων και 172 Nm τώρα, συνεργάζεται ιδανικά με το 7DCT επιτυγχάνοντας άμεσες και ομαλές αλλαγές, προσφέροντας παράλληλα γρήγορες επιταχύνσεις. Ειδικά με την επιλογή Sport μέσω του Drive Mode η απόκριση είναι πιο άμεση. Ωστόσο, πιο ισορροπημένο για την καθημερινή οδήγηση είναι το Comfort, μιας και στο Eco είναι πιο ράθυμο. To i20 διακρίνεται ακόμα για την ασφαλή οδική του συμπεριφορά με στιβαρό πάτημα και αρκετά καλά επίπεδα άνεσης, παρότι το στήσιμο δείχνει την πρόθεσή του στα δυναμικά χαρακτηριστικά ελέω σχετικά σφιχτής ανάρτησης. Πολύ καλά είναι και τα φρένα, ενώ στο ύψος των περιστάσεων στέκει η αίσθηση και το βάρος του τιμονιού.
Τα ατού του i20 συνεχίζονται και στο εσωτερικό του με τη γεροδεμένη κατασκευή. Η εργονομία είναι πολύ καλή, όπως και η θέση οδήγησης, ενώ τα εμπρός καθίσματα είναι αναπαυτικά και με ενισχυμένη πλευρική στήριξη. Στα αβαντάζ ανήκει και η ευρυχωρία που παρέχει σε τέσσερα άτομα με ύψος άνω του κανονικού. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, κάτω από το δάπεδο του οποίου υπάρχει χώρος για διάφορα μικροαντικείμενα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 |
Ταχύτητες | 7DCT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 100/4.500-6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 172/1.500-4.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,4 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 185 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* | 7,2 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 119 |
*Δοκιμής |
Εξοπλισμός έκδοσης Exclusive: 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω και ηλεκτρικοί καθρέπτες. Τιμή: από 20.790 ευρώ.