Η Hyundai με την πλήρως αναβαθμισμένη γκάμα των μοντέλων της, από το μικρότερο i10 έως το μεγαλύτερο Tucson, προσφέρει πάρα πολλές επιλογές σε όλες τις κύριες κατηγορίες και σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Στο εξαιρετικά δημοφιλές B-Segmnet, εκπροσωπείται από το νέο, τρίτης γενιάς i20, το οποίο διατίθεται με πολλά επίπεδα εξοπλισμού και κινητήρες βενζίνης.
Όσοι αναζητούν τη δύναμη του turbo μοτέρ, με την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και όλα αυτά με πλήρη εξοπλισμό στην καλύτερη τιμή της αγοράς, τότε το 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT Exclusive θα τους ικανοποιήσει πλήρως. Το κόστος απόκτησής του ξεκινά από 17.090 ευρώ, ενώ διατίθεται και το 7DCT 48V Hybrid με 700 ευρώ παραπάνω (17.790 ευρώ).
Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. διακρίνεται πρωτίστως για την ομαλή και μεστή λειτουργία του. Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι, ο θόρυβος χαμηλός και το τράβηγμα θετικό από τις χαμηλές στροφές. Το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οριοθετείται εν πολλοίς από το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας (Eco, Comfort και Sport) και από το στιλ του κάθε οδηγού, με το μεσαίο να είναι η χρυσή τομή. Από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δλ. και η τελική φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, με μέση τιμή κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες στα 6,9 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις 5,5 λτ./100 χλμ. και 121 γρ./χλμ. CO2).
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά και το γενικότερο πάτημά του στην άσφαλτο, το νέο i20 δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Γεγονός που συμβάλλουν η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το πολύ καλής ακαμψίας πλαίσιο, το μακρύ μεταξόνιο των 2.580 χλστ. και τα πλατιά μετατρόχια. Επίσης, η ποιότητα κύλισης δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως θυμίζει i30, με την απόσβεση να κρατά την καμπίνα άγγιχτη από ανωμαλίες και λακκούβες.
Πριν όμως γίνουν τα πρώτα χιλιόμετρα, το i20 έχει κερδίσει τις εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό μέσα – έξω. Στην καμπίνα με τις πολλές ευθείες γραμμές και τις απαλές καμπύλες επιφάνειες, τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ γεροδεμένα, αποτρέποντας εμφάνιση τυχόν τριγμών, ακόμα και σε κακής ποιότητας οδοστρώματα. Πολύ θετικό του γνώρισμα αποτελούν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, καθώς και το μεγάλο -για την κατηγορία- πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.
Κερασάκι στην τούρτα αποτελεί ο πλουσιότατος εξοπλισμός από την πρώτη έκδοση Exclusive: 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, αυτόματη λειτουργία μεσαίας σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας και εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Προσθέστε ακόμα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και δερμάτινη επένδυση τιμονιού – επιλογέα ταχυτήτων. Συν 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια και 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο.