Στη λαοφιλή κατηγορία των μικρών SUV τα διαθέσιμα μοντέλα είναι πλέον πάρα πολλά. Όποιος ενδιαφέρεται για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι βέβαιο ότι θα βρει εκείνο που καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του. Όσοι έχουν ως πρώτη προτεραιότητα τη χαμηλότερη τιμή, αλλά δίχως να κάνουν εκπτώσεις σε εξοπλισμό και χώρους, τότε το Hyundai Bayon αποτελεί την ιδανική λύση.
Περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον συγκεντρώνει με τους κινητήρες 1.2 λτ. 84 hp και 1.0 T-GDi 100 hp. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 17.340 ευρώ και 18.740 ευρώ αντίστοιχα στην αρχική έκδοση Exclusive, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
Δεν του λείπει κάτι το ουσιαστικό, παρόλα αυτά όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα, τότε η μεσαία έκδοση Premium θα τους καλύψει και με το παραπάνω, σε βατές πάλι τιμές (18.340 ευρώ το 1.2 MPi και 19.540 ευρώ το 1.0 T-GDi). Επιπλέον ενσωματώνει αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ατμοσφαιρικό φωτισμό, φιμέ πίσω παράθυρα, μεταλλικά πεντάλ, κεντρικό υποβραχιόνιο και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο αρχικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 MPi με τους 84 ίππους και τα 118 Nm ροπής, επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις. Σε ρυθμούς πόλης εκτιμάται αμέσως η ελαστικότητα και η ζωντάνια του από τις χαμηλές στροφές, χάρη και στην πυκνή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (130 χλμ./ώρα με 4.100 σ.α.λ.). Με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 165 χλμ./ώρα ικανοποιεί σε επιδόσεις. Οι εκπομπές CO2 είναι 124-129 γρ./χλμ. (79-83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται χαμηλά, στα 6,5 λτ./100 χλμ.
Ο 1.000άρης turbo με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής είναι εμφανώς πιο δυνατός, γεγονός που αποτυπώνεται και στις επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Σε ταχύτητες ταξιδιού δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.), λόγω και της μίας επιπλέον σχέσης στο κιβώτιο (6τάχυτο). Οι εκπομπές CO2 είναι πιο χαμηλές από το 1.2 MPi (118-123 γρ./χλμ. – 0 έως 79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας), όμως η κατανάλωση είναι υψηλότερη κατά 1 λτ./100 χλμ. (7,5 λτ./100 χλμ.).
Ανεξαρτήτως έκδοσης και κινητήρα, το Hyundai Bayon διακρίνεται για τη στιβαρή του κατασκευή και την ευρυχωρία του. Στο εσωτερικό του θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα, έχοντας για τις αποσκευές τους διαθέσιμα 411 λίτρα. Παράλληλα το μικρό SUV της Hyundai είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και ευέλικτο στην πόλη, όπως επίσης και αρκετά σίγουρο και σταθερό σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου, η σε διαδρομές με στροφές, όπου πατάει πολύ καλά.