Το ανανεωμένο Hyundai i20 έχει λανσαριστεί εδώ και λίγο καιρό με επιπλέον αναβαθμίσεις στο Model Year 2025, διαθέτοντας ακόμα πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, αλλά όπως πάντα σε πολύ συμφέρουσες τιμές συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Με την έκπτωση των 600 ευρώ που ισχύει για όλα τα νέα i20 MY25 εκκινεί από το ποσό των 17.990 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 MPI 79 PS και από 18.990 ευρώ το 1.0 T-GDI 100 PS.
Όσοι θέλουν και υβριδική τεχνολογία, τότε το i20 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid στις 19.990 ευρώ είναι ό,τι πρέπει. Αν πάλι επιθυμεί ο πελάτης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε το 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid 7DCT στις 21.390 ευρώ αποτελεί μία ακόμα ιδανική πρόταση αγοράς, γιατί τα συνδυάζει όλα σε ένα ιδανικό τρίπτυχο (turbo-hybrid-auto) στην πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς. Τα προαναφερθέντα ποσά αφορούν την πρώτη έκδοση Exclusive, η οποία μόνο «βασική» δεν είναι.
Καταρχήν, για την ενίσχυση της ασφάλειας του οδηγού και των επιβατών φροντίζουν οι 6 αερόσακοι και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας. Η κάμερα οπισθοπορείας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και το air condition περιλαμβάνονται επίσης στάνταρ, όπως και η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού και του λεβιέ ταχυτήτων. Ο παραμετροποιήσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών ενισχύουν τον τομέα της τεχνολογίας, μαζί με την πλοήγηση και τη σύνδεση με smartphone Android ή Apple CarPlay. Επιπλέον, ο οδηγός του i20 μπορεί να ελέγχει διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως με το smartphone, μέσω της εφαρμογής Hyundai BlueLink.
Όσον αφορά τον κινητήρα του i20 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid, πρόκειται για το τρικύλινδρο turbo των 998 κ.εκ. με την τεχνολογία συνεχούς μεταβαλλόμενης διάρκειας βύθισης βαλβίδων, για βελτίωση στην απόδοση και στην οικονομία καυσίμου. Παράλληλα το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V συμβάλλει περεταίρω στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Ταυτόχρονα ομαλοποιεί εξαιρετικά τη λειτουργία Stop/Start του κινητήρα, τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη.
Η ισχύς των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή των 172 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ. (2.000-2.500 σ.α.λ. στο 7DCT) είναι επαρκέστατη για το Hyundai i20, εξασφαλίζοντας σβελτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ./11,4 δλ. το 7DCT) και πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ. ή και χαμηλότερα σε πιο ήπιους ρυθμούς, ενώ με εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Επίσης, το Hyundai i20 διακρίνεται για την ευκολία στην οδήγηση, όπως και για το πολύ καλό κράτημα στο δρόμο, ακόμα και υπό έντονη πίεση σε διαδρομές με στροφές. Τη στιβαρότητα που αποπνέει ενισχύει και η γεροδεμένη συνολικά κατασκευή του, από το ενισχυμένο πλαίσιο έως την ιδιαίτερα προσεγμένη συναρμογή στο εσωτερικό του. Στα πλεονεκτήματά του συγκαταλέγονται και τα αναπαυτικά καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη τα εμπρός, όπως και η απροβλημάτιστη εργονομία. Το Hyundai i20 διαθέτει από τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες στα supermini, αφού βολεύει και τους πιο ψηλούς. Τέλος, το πορτ μπαγκάζ στο i20 48V Hybrid είναι μειωμένο στα 262 λτ. λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο (352 λτ. στα μη υβριδικά).