Το τελευταίο νέο αυτοκίνητο των 14.000 ευρώ

  • mitsubishi-space-star-pinakas-organon
  • Mitsubishi-Space-Star-1,2-(1)
  • Mitsubishi-Space-Star-1,2-(4)
  • Mitsubishi-Space-Star-1,2-(2)
  • Mitsubishi-Space-Star-tablo
  • Mitsubishi Space Star 1.2 interior (18)
  • Mitsubishi Space Star 1.2 interior (16)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/mitsubishi-space-star-pinakas-organon.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/02/Mitsubishi-Space-Star-12-1-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/02/Mitsubishi-Space-Star-12-4-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2021/02/Mitsubishi-Space-Star-12-2-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/01/Mitsubishi-Space-Star-tablo.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Mitsubishi-Space-Star-1.2-interior-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Mitsubishi-Space-Star-1.2-interior-16.jpg

Τα διαθέσιμα καινούργια αυτοκίνητα έχουν πληθύνει σε υπερθετικό βαθμό, ενώ συνεχώς παρουσιάζονται νέα μοντέλα από παραδοσιακές και νεοαφιχθείσες μάρκες. Παρόλα αυτά πολύς κόσμος παραπονιέται ότι δεν υπάρχουν αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλές τιμές όπως παλιά, γι’ αυτό θέλοντας και μη στρέφονται προς τα μεταχειρισμένα, όπου εκεί υπάρχει ρίσκο, απαιτείται πολύ περισσότερη έρευνα και χρόνος για να γίνονται και οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Ψάχνοντας λοιπόν κανείς στο διαδίκτυο ένα προς ένα τους ιστότοπους των εταιρειών, θα διαπιστώσει πως ακόμα υπάρχει ένα και μοναδικό αμάξι σε τιμή που είναι αντίστοιχη με μεταχειρισμένων supermini λίγων ετών. Το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο και ίσως το τελευταίο σε αυτή την τιμή, είναι το Mitsubishi Space Star, το οποίο εκκινεί λίγο πιο πάνω από τις 14.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα στη βασική του έκδοση Motion διατίθεται από 14.390 ευρώ, ενώ ορισμένα στοιχεία που για κάποιους αγοραστές αποτελούν επιπλέον κίνητρα αγοράς είναι η ιαπωνική του καταγωγή που συνεπάγεται αξιοπιστία, η εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. και τα 5 έτη οδικής βοήθειας.

Από πλευράς εξοπλισμού μειονεκτεί έναντι πιο σύγχρονων αλλά ακριβότερων αυτοκινήτων, όμως τα πολύ απαραίτητα σε θέματα ασφαλείας και ανέσεων τα έχει. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, air condition, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό, Radio/CD/MP3/AUX, θύρα USB, Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι. Όσοι θέλουν πιο πολλά όπως οθόνη αφής πολυμέσων 7 ιντσών, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και άλλα καλούδια όπως εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενους καθρέπτες, τιμόνι με χειριστήρια, δερμάτινο τιμόνι – λεβιέ ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, θα τα βρουν στην επόμενη έκδοση Invite, στη χαμηλή και πάλι τιμή των 16.950 ευρώ. Βέβαια, εδώ μπαίνει στα «χωράφια» πιο σύγχρονων μοντέλων, με αποδοτικότερους κινητήρες και περισσότερους χώρους, τόσο από τα mini, όσο και από τα supermini.

To Mitsubishi Space Star με μήκος 3.845 χλστ., πλάτος 1.665 χλστ, ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ. είναι πιο μεγάλο από τα mini μοντέλα, αλλά πιο μικρό από τα περισσότερα supermini. Πρόκειται για ένα πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους ελιγμούς αυτοκίνητο που εξυπηρετεί ιδιαίτερα στις αστικές μετακινήσεις, γεγονός που βοηθά και η πολύ μικρή ακτίνα στροφής των μόλις 4,6 μ. Επίσης, το σχετικά περιορισμένο του πλάτος δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να περνά πιο εύκολα από στενά σημεία και διπλοπαρκαρισμένα χωρίς να νιώθει ασφυκτικά. Η μαλακή του ανάρτηση είναι εστιασμένη στην άνεση, όπως και το ελαφρύ τιμόνι που διευκολύνει στις μανούβρες.

Για την κίνησή του υπάρχει ένα μόνο μηχανικό σύνολο βενζίνης, το τρικύλινδρο, 12βάλβιδο MIVEC των 1.2 λτ. με τη μέγιστη απόδοση των 71 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 102 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων (διατίθεται και με CVT από 17.990 ευρώ στην έκδοση Invite), επιταχύνει με άνεση στην πόλη το ελαφρύ αμάξωμα των 875 κιλών. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 14,1 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ./ώρα, με εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ., νούμερο που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Get it on Google Play Download on the App Store