Τα τελευταία 1-2 χρόνια έχουν γίνει απανωτές αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων και δεν λένε να σταματήσουν. Αν μάλιστα τελικά ισχύσει και η νέα οδηγία Euro 7 από το 2025 (οι κατασκευαστές διαμαρτύρονται έντονα για αυτό), τότε κατά μέσο όρο κάθε αυτοκίνητο θα ακριβύνει περίπου 3.000 ευρώ. Οπότε όποιος σκοπεύει να αγοράσει ένα καινούργιο αμάξι, δεν υπάρχει λόγος να το καθυστερεί. Παρόλα αυτά, για πρώτη φορά είδαμε σε νέο τιμοκατάλογο που ανακοινώθηκε πριν από λίγες μέρες, ένα δημοφιλές μοντέλο να πέφτει σε τιμή!
Fiat Panda το φθηνότερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα
Η μείωση της τιμής που έγινε στο Fiat Panda, το έφερε ξανά στην πρώτη θέση της κατάταξης, ως το καινούργιο αυτοκίνητο με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα κοστίζει από 13.600 ευρώ, όταν για περίπου 10 μήνες είχε «κολλήσει» στις 14.430 ευρώ. Κοινώς η τιμή του μειώθηκε κατά 830 ευρώ, ποσό σημαντικό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Στο βασικό του εξοπλισμό του ανήκουν τα απαραίτητα, όπως είναι 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, USB, Bluetooth. Προαιρετικά η Fiat προσφέρει για το Panda τρία πακέτα εξοπλισμού: Style, Comfort και Tech, στην τιμή των 816 ευρώ έκαστο.
Πακέτο Style
- Προβολείς ομίχλης
- Στιλιζαρισμένες ζάντες 15 ιντσών
- Μπάρες οροφής
- Καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών στο χρώμα του αμαξώματος
- Πλευρικές προστατευτικές λωρίδες
Πακέτο Comfort
- Kit 5 θέσεων με τρεις ζώνες ασφαλείας και τρία προσκέφαλα πίσω
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
- Πίσω κάθισμα Fix & Fold 5θέσιo
Πακέτο Tech
- Αυτόματος μονοζωνικός κλιματισμός
- Ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών
- Αισθητήρας φωτός
- Αισθητήρας βροχής
- Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Ελεύθερο Δακτυλίου και χωρίς τέλη
Την οικονομία που προσφέρει το Fiat Panda ενισχύουν και άλλοι παράγοντες όπως είναι η χαμηλή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 των 109 γρ./χλμ. Το νούμερο αυτό συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Την κίνηση του ιταλικού μίνι Crossover αναλαμβάνει το νέο 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.000άρι μηχανικό σύνολο με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι 70 ίπποι και τα 92 Nm ροπής είναι αρκετά για το μίνι διαστάσεων αμάξωμα και προσφέρουν σβελτάδα στις αστικές μετακινήσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.), με συνδυαστική πραγματική κατανάλωση στα 6,6 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, ο οδηγός θα λατρέψει το Panda για την άριστη ευελιξία και ορατότητα που παρέχει, συν την άνεση από τις αναρτήσεις με τη μαλακή ρύθμιση.
Καλοφτιαγμένο, πρακτικό και με καλούς χώρους
Το εσωτερικό του Fiat Panda διατηρεί μια φρεσκάδα, ενώ παράλληλα είναι καλοφτιαγμένο, με γερά μονταρισμένες τις διάφορες επιφάνειες. Ο οδηγός κάθεται σχετικά ψηλά και θα εξυπηρετηθεί από τον ψηλά τοποθετημένο λεβιέ των ταχυτήτων με την πολύ καλή αίσθηση. Την πρακτικότητα ενισχύουν οι διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα και μικρά μπουκάλια στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες. Από πλευράς χώρων, τέσσερα άτομα θα βολευτούν, αφού στο πίσω ψηλά τοποθετημένο κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα κεφάλια και επαρκής για τα πόδια. Αρκετός είναι και ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων, ο οποίος διευκολύνει πολύ με το μεγάλο του άνοιγμα.