Μεταξύ των πρώτων στοιχείων που εξετάζει ο ενδιαφερόμενος αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου μετά την τιμή, είναι ο εξοπλισμός. Πλέον, οι απαιτήσεις έχουν ανέβει πολύ ψηλά και δεν φτάνει να έχει μόνο ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, αερόσακους και ηχοσύστημα, όπως παλιά.
Ένα σύγχρονο μοντέλο πρέπει να εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας, συν ένα σωρό ακόμα αξεσουάρ. Και όλα αυτά σε μια λογική τιμή αγοράς. Είναι όμως αυτό εφικτό; Στην περίπτωση του Hyundai i20 γίνεται, όπως στην ισχύει στην έκδοση Premium, η οποία σε συνδυασμό με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων προσφέρεται στην άκρως συμφέρουσα και ανταγωνιστική τιμή των 18.390 ευρώ.
Ας δούμε παρακάτω τα πιο κύρια στάνταρ στοιχεία που περιλαμβάνει το νέο Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 hp Premium:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδησης
- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας και διατήρησής της
- Αυτόματο σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας
- Σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος
- Έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών
- Ασύρματη σύνδεση με smartphone android και Apple CarPlay και Bluetooth με αναγνώριση φωνής
- Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED
- Αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων
- Αισθητήρας βροχής
- Κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Αυτόματος κλιματισμός
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
- Κεντρικό εμπρός υποβραχιόνιο
- Ατμοσφαιρικός φωτισμός εσωτερικού
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Το πλουσιοπάροχο i20 διαθέτει παράλληλα ένα μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό, στιβαρής κατασκευής και με πολύ καλή εργονομία. Παρότι πρόκειται για μικρό αυτοκίνητο (μήκος 4.040 χιλιοστά), είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς κανένα στρίμωγμα τέσσερα ενήλικα άτομα. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.
Σταθερή αξία αποτελεί ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας 998 κ.εκ. με τη νέα τεχνολογία SmartStream CVVD, που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων. Η απόδοσή του φτάνει τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής, ωστόσο ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι έχει περισσότερη δύναμη. Γεγονός που αποδίδεται στο τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές, το γεμάτο γκάζι και την ευκολία να ανεβάζει στροφές. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 118-123 γρ./χλμ. Η κατανάλωση βρίσκεται σε λογικά πλαίσια, αφού σε πραγματικές συνθήκες φτάνει τα 7,2 λτ./100 χλμ.
Τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα ενισχύει με τη σειρά της και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία «ακουμπάει» σε ένα στιβαρό πλαίσιο. Χωρίς να είναι πολύ σφιχτή, περνάει με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως τη δύναμη του κινητήρα. Έτσι, όταν αρχίσουν οι στροφές, ο οδηγός έρχεται αντιμέτωπος με μικρές κλίσεις και έχει στη διάθεσή του ένα τιμόνι με σωστό βάρος και πληροφόρηση.