Οι μάρκες και κατά επέκταση τα αυτοκίνητα που προέρχονται από την Κίνα ολοένα και πληθαίνουν στην Ελλάδα, αφού το τελευταίο χρονικό διάστημα ανακοινώνονται νέες αφίξεις και λανσαρίσματα. Προς το παρόν μεγαλύτερο βάρος δίνεται στην πιο δημοφιλή κατηγορία των SUV, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν απευθείας εδραιωμένες εταιρείες και μοντέλα από την Ευρώπη, την Κορέα και την Ιαπωνία.
Ωστόσο, στα χαμηλότερα κλιμάκια διαστάσεων και τιμών, θα περίμενε κανείς μεγαλύτερη γκάμα επιλογών, γιατί πολύς κόσμος αναζητά ένα φθηνό αυτοκίνητο για να κάνει με οικονομία τις καθημερινές αστικές του διαδρομές. Το νέο 5θυρο κινεζικό μοντέλο με τη χαμηλότερη τιμή όλων, που έχει ως βασικό πεδίο δράσης του την πόλη, είναι το νέο Leapmotor T03. Να υπενθυμίσουμε ότι η Leapmotor ξεκινά το λανσάρισμα των μοντέλων της στην Ελλάδα μέσω του δικτύου της Italian Motion (περιλαμβάνει τις μάρκες Alfa Romeo, Abarth, Fiat και Jeep). H Leapmotor ξεκίνησε το 2015, ενώ τον Μάιο του 2024 ιδρύθηκε η κοινοπραξία Leapmotor International B.V., με πλειοψηφικό (51%) μέτοχο τον όμιλο Stellantis.
Σχετικά με το Leapmotor T03 είναι ένα μίνι αμιγώς ηλεκτρικό αμάξι με μήκος 3.620 χλστ., πλάτος 1.652 χλστ., ύψος 1.577 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ. Η τιμή του ξεκινά από μόνο 15.844 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 1.000 ευρώ και της κρατικής επιδότησης των 5.056 ευρώ. Κοινώς με τα οφέλη που συνοδεύεται είναι φθηνότερο από τα καινούργια μίνι αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες. Όσο για τον εξοπλισμό του, είναι εντυπωσιακός για ένα τέτοιο αμάξι. Συγκεκριμένα διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων, 6 αερόσακους, πίνακα οργάνων 8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών, πανοραμική γυάλινη οροφή, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Το Leapmotor T03 τροφοδοτείται με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 95 ίππων και 158 Nm, ο οποίος είναι αρκετός για το ελαφρύ αμάξωμα των 1.175 κιλών. Προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ., και η τελική ταχύτητα σταματά στα 130 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 37,3 kWh, παρέχοντας αυτονομία έως 395 χλμ. στην πόλη όπου άλλωστε θα κινείται περισσότερο ένα τέτοιο αυτοκίνητο και 265 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει 3 προφίλ οδήγησης και 3 ρυθμίσεις για την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, προκειμένου να παραμετροποιεί το αυτοκίνητο όπως επιθυμεί ανάλογα με τις συνθήκες.