Καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες οδηγοί περνούν το… μαρτύριο του Κηφισού, ενώ την ήδη επιβαρυμένη κίνηση κάνουν ακόμα πιο αβάσταχτη τα ατυχήματα που γίνονται συνέχεια, αλλά και τα οχήματα που ξαφνικά μένουν στη μέση του δρόμου. Για να πετύχει κανείς τον Κηφισό χωρίς κίνηση θα πρέπει να είναι πολύ βράδυ ή πρωί, ή κοντά στον δεκαπενταύγουστο. Βέβαια και όλες οι άλλες κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας είναι αφόρητες από κίνηση και βρίσκονται στα κόκκινα συνέχεια. Δεν φτάνει μόνο το μποτιλιάρισμα, αλλά και οι ελάχιστες ελεύθερες θέσεις στάθμευσης που κάνουν τις όποιες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο ακόμα πιο δύσκολες. Αν παράλληλα οδηγεί κανείς λίγο πιο μεγάλο αυτοκίνητο, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και βαρύ συμπλέκτη, τότε φτάνει κατάκοπος στον όποιο προορισμό του.

Ένα νέο αυτοκίνητο που λειτουργεί σαν «αγχολυτικό» για την Αθήνα και τα μεγάλα αστικά κέντρα, είναι το φθηνότερο αμιγώς ηλεκτρικό (όχι microcar) που πωλείται στην Ελλάδα, το Leapmotor T03. Με τιμή από 15.900 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ ενέργεια και την κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ), στοιχίζει λιγότερα λεφτά από βενζινοκίνητα αμάξια. Παράλληλα έχει το «προνόμιο» του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και του εξαιρετικά χαμηλού κόστους χρήσης. Με μεικτή κατανάλωση δοκιμής στις 12 kWh/100 χλμ., και τιμή οικιακής kWh μεταξύ 0,10-0,14 ευρώ/kWh η χρέωση σε ρεύμα βρίσκεται κατά μέσο όρο κοντά στο 1,5 ευρώ. Και να διπλασιάσουμε το ποσό με την προσθήκη των διαφόρων χρεώσεων, ο οδηγός κάνει και πάλι πάμφθηνα χιλιόμετρα. Επιπρόσθετα μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο και φυσικά, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Βασικό ατού του Leapmotor T03 είναι και η εξαιρετική ευελιξία, χάρη και στο μικρό μήκος των 3,62 μέτρων. Με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 41,3 kWh (ωφέλιμη 37,3 kWh), η αυτονομία φτάνει έως τα 395 χλμ. σε αστικό κύκλο και έως τα 265 χλμ. σε μεικτή οδήγηση. Για τη φόρτιση της μπαταρίας απαιτούνται 3,5 ώρες σε wallbox AC 6,6 kW ή 35 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC 45 kW για το 30-80%. Το T03 είναι και σβέλτο, αφού ο κινητήρας των 95 ίππων και 158 Nm ροπής επιταχύνει το ελαφρύ αμάξωμα των 1.175 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 130 χλμ./ώρα. Έτσι δεν περιορίζεται μόνο στο κλεινόν άστυ, αλλά μπορεί να καλύψει και πιο μακρινές αποστάσεις.

Εξάλλου διαθέτει πολύ πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία που τα βρίσκει κανείς (ως εξτρά) σε πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει γυάλινη ηλιοροφή 42 ιντσών με ηλεκτρικό σκίαστρο, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση τυφλών σημείων, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εφαρμογή της Leapmotor για απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών μέσω του smartphone, εντοπισμό του αυτοκινήτου, 6 αερόσακους, ψηφιακό καντράν 8 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και όλα τα ηλεκτρικά καλούδια. Παράλληλα συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση συν 8 χρόνια για την μπαταρία υψηλής τάσης, ενώ την τεχνική υποστήριξη εγγυάται το δίκτυο της Italian Motion (Alfa Romeo, FIAT, Jeep).
Το Leapmotor T03 με την «παιχνιδιάρικη» εμφάνιση εξωτερικά, διαθέτει ένα πολύ προσεγμένο εσωτερικό. Γυμνές ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες δεν υπάρχουν πουθενά, τα πλαστικά του είναι γεροδεμένα, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες έχουν ευχάριστη υφή. Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, οδηγός και συνεπιβάτης κάθονται άνετα, ενώ στο πίσω κάθισμα άλλοι δύο φιλοξενούμενοι κανονικού αναστήματος δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Το πορτ μπαγκάζ των 210 λίτρων είναι το μικρότερο της κατηγορίας και επαρκεί για τα τις καθημερινές ανάγκες ή για δύο-τρεις μικρούς σάκους.



































































