Το φθηνότερο νέο Toyota Corolla των 21.570 ευρώ

  • Toyota-Corolla-sedan-front
  • Toyota-Corolla-Sedan-2024
  • Toyota-Corolla-Sedan-rear-2024
  • Toyota-Corolla-Sedan-(2)
  • Toyota-Corolla-Sedan-esoteriko
  • toyota-corolla-sedan-rear-seat-small
  • toyota-corolla-sedan-luggage
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Toyota-Corolla-sedan-front.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Toyota-Corolla-Sedan-2024.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Toyota-Corolla-Sedan-rear-2024.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Toyota-Corolla-Sedan-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Toyota-Corolla-Sedan-esoteriko.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/toyota-corolla-sedan-rear-seat-small.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/toyota-corolla-sedan-luggage-1.jpg

Το Toyota Corolla αποτελούσε για πολλά χρόνια μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές στη μικρομεσαία κατηγορία, όμως μετά την έλευση των SUV οι πωλήσεις του άρχισαν σταδιακά να πέφτουν, όπως άλλωστε στο C-Segment γενικότερα. Παράλληλα, η σημαντική άνοδος τιμής στο best seller 5θυρο Corolla 1.8 Hybrid 140 hp μείωσε ακόμα πιο πολύ την αγοραστική του ισχύ, αφού τώρα εκκινεί από 28.470 ευρώ, όσο σχεδόν ξεκινά και το C-HR (από 28.300 ευρώ) με τον ίδιο κινητήρα. Παρόλα αυτά όποιος θέλει νέο Corolla με πολύ λιγότερα λεφτά, μεγαλύτερο αμάξωμα και «παραδοσιακό» κινητήρα αμιγώς βενζίνης, υπάρχει η πολύ φθηνότερη επιλογή του Corolla Sedan.

«Κούρσα 4,6 μέτρων από 21.570 ευρώ

Με τιμή από 21.570 ευρώ και μήκος 4,63 μέτρα, δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στην αγορά. Σίγουρα απευθύνεται σε ένα περιορισμένο κοινό λόγω σεντάν αμαξώματος, αφού η τεράστια ζήτηση για SUV έχει σχεδόν εξαφανίσει τα άλλοτε δημοφιλή μικρομεσαία 4θυρα. Το νέο Toyota Corolla Sedan εμφανίζεται κομψό, με σωστές αναλογίες των τριών όγκων και τελείωμα που παραπέμπει στα 4θυρα κουπέ. Εμπρός κυριαρχούν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα, ενώ πίσω τα φανάρια ενώνονται με μια επένδυση χρωμίου. Από πλευράς διαστάσεων έχει μήκος 4.630 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ., ύψος 1.435 χλστ. και μακρύ μεταξόνιο 2.700 χλστ.

Στην τιμή των 21.570 ευρώ προσφέρεται η βασική έκδοση Active με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης των 125 ίππων. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν μεταξύ άλλων 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών και πλοήγηση, αυτόματη λειτουργία προβολέων, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, air condition και δερμάτινο τιμόνι.

Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό

Το εσωτερικό του Corolla Sedan δεν αλλάζει σχεδιαστικά από το Hatchback, όμως από τη μέση και πίσω υπάρχουν αισθητές διαφορές σε χώρους λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και πίσω τμήματος. Ο σχεδιασμός είναι λιτός και απέριττος, με πολλές επίπεδες επιφάνειες και ίσιες γραμμές, ενώ στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η (μικρή πλέον) οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Από πλευράς ποιότητας έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών υλικών στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, με το φινίρισμα και τη συναρμογή να είναι προσεγμένα. Στο πίσω κάθισμα το μακρύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το Hatchback Corolla γίνεται άμεσα αισθητό, αφού ο αέρας για τα πόδια είναι αρκετά περισσότερος και έτσι πιο ψηλοί θα βολευτούν πολύ καλύτερα από το στρυμωγμένο 5θυρο Corolla. Για τις αποσκευές υπάρχουν 471 λίτρα, ωστόσο δεν είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα γιατί τα μπράτσα του καπό εισέρχονται στο πορτ μπαγκάζ.

Ο μόνος κινητήρας αμιγώς βενζίνης

Ο 1.500άρης κινητήρας αμιγώς βενζίνης που τοποθετούνταν παλαιότερα στα Yaris και Yaris Cross, έχει παραμείνει «ζωντανός» κάτω από το καπό του Corolla Sedan. To τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων επιταχύνει το Corolla Sedan των 1.275 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και φτάνει την τελική ταχύτητα των 190 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα η μεικτή κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. (82,56 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στο δρόμο η παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης έχει τον πρώτο λόγο, μέσω της μαλακής ρύθμισης των ανεξάρτητων αναρτήσεων (διπλά ψαλίδα πίσω), οι οποίες φιλτράρουν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και ενισχύουν τον οικογενειακό και συντηρητικό προφίλ του αυτοκινήτου.

Get it on Google Play Download on the App Store