Χιλιάδες οδηγοί μετακινούνται καθημερινά στις πόλεις, ενώ αρκετοί διανύουν κοντινές αποστάσεις σε δρόμους γεμάτους στενά και σε χαμηλές ταχύτητες. Ειδικά τις ώρες αιχμής, πιο πολλές ώρες είναι σταματημένοι στο μποτιλιάρισμα, παρά σε κίνηση. Και όταν φτάνουν στον προορισμό τους, ψάχνουν πολύ ώρα μέχρι να βρουν να παρκάρουν, ακόμα και όταν πρόκειται για κάποιο μικρό μοντέλο.
Ιδανική λύση για τέτοιες περιπτώσεις είναι το νέο Citroen AMI, το οποίο ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα στη μικροκινητικότητα. Το εξαιρετικά μικρό σε διαστάσεις αμάξωμά του τρυπώνει παντού στους στενούς δρόμους, σε σοκάκια (π.χ. στα νησιά) ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία και είναι απίστευτα εύκολο στην οδήγηση. Παράλληλα μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 16 ετών με δίπλωμα μοτοποδηλάτου, που σημαίνει ότι αποτελεί μια λύση για όσους δεν θέλουν δίκυκλο, έτσι ώστε να είναι πιο ασφαλείς και όχι εκτεθειμένοι στη βροχή και το κρύο (το ΑΜΙ έχει και σύστημα θέρμανσης).
Το Citroen AMI με μήκος 2,41 μέτρα είναι λίγο πιο μακρύ από ένα mega scooter, ωστόσο όσο και να μην του φαίνεται εξωτερικά, το εσωτερικό του είναι πολύ άνετο για δύο επιβάτες, ακόμα και ψηλούς. Την είσοδο στην καμπίνα διευκολύνουν οι πόρτες (ανοίγουν ανάποδα μεταξύ τους) με το ευρύ άνοιγμα, ενώ οι μεγάλες και σχεδόν κάθετες γυάλινες επιφάνειες, ευνοούν την ορατότητα και δίνουν την αίσθηση σε οδηγό και συνεπιβάτη ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο όχημα. Τον πολύ εύκολο χειρισμό του ΑΜΙ ενισχύουν τα τρία πλήκτρα της μετάδοσης, τα D, N και R για εμπρός, νεκρά και όπισθεν αντίστοιχα. Παράλληλα υπάρχει ειδική θήκη στο ταμπλό για να τοποθετείται το smartphone και να μετατρέπεται σε μια multimedia οθόνη μέσω της εφαρμογής My Ami Play της Citroen.
Το Citroen AMI είναι αμιγώς ηλεκτρικό, που σημαίνει ότι έχει γκάζι – φρένο, επιταχύνει αμέσως και είναι αθόρυβο ως προς τη λειτουργία του. Λόγω του ότι είναι φτιαγμένο για να το οδηγούν και άτομα 16 ετών, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα, τα οποία φτάνουν για τα στενά και τους δρόμους χαμηλών ταχυτήτων που είναι φτιαγμένο. Εξάλλου η μέση ωριαία ταχύτητα στις πόλεις, πολλές φορές ούτε που ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα. Ένα ακόμα σημαντικό του προσόν είναι η πολύ εύκολη φόρτιση, αφού αρκεί μια απλή πρίζα σούκο που έχουν όλα τα σπίτια. Η μπαταρία των 5,5 kWh φορτίζει σε μόλις 3 ώρες και φτάνει για να διανυθούν 75 χιλιόμετρα. Με κατανάλωση 11,9 kWh/100 χλμ. είναι πολύ οικονομικό στο ρεύμα και ο ηλεκτροκινητήρας του έχει ισχύ 8 ίππων και 9,6 Nm ροπής.
Το Citroen AMI μπορεί να το παραγγείλει κανείς εύκολα σε ελάχιστα λεπτά, αρκεί να επισκεφθεί μια Έκθεση της Citroen, ή να κάνει online παραγγελία στο https://amistore.citroen.gr/. Οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 7.600 ευρώ μαζί με το όφελος των 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση. Διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις σε οικονομικές τιμές, αντίστοιχες με μεγάλων scooters.