Το νέο Hyundai i20 αποτελεί αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, η οποία ξεκινά από 15.890 ευρώ. Ποσό που αφορά την αρχική έκδοση 1.2 MPi 84 hp Fresh, ωστόσο και σε άλλες εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων αποτελεί την πιο συμφέρουσα επιλογή στο δημοφιλές B-Segment. Όπως για παράδειγμα μα τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων όπου κοστίζει από 17.090 ευρώ.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, στην πρώτη έκδοση Fresh υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, όπως είναι τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων
- Radio-Mp3, USB και Bluetooth
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Air condition
Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive οι τιμές ξεκινούν από 16.890 ευρώ το 1.2 MPi και από 17.890 ευρώ το 1.0 T-GDi 100 hp, με επιπλέον εξοπλισμό τα παρακάτω:
- Οθόνη αφής 8 ιντσών με Android και Apple CarPlay, Bluetooth με αναγνώριση φωνής
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φώτα ημέρας και θέσεως LED
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων
Από εκεί και πάνω προσφέρεται και σε ακόμα πιο πλούσιες εκδόσεις, τις Premium, Distinctive και N Line. Σε κάθε περίπτωση το Hyundai i20 συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής.
Κινητήρες για κάθε ανάγκη
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο αρχικός 4κύλινδρος και ατμοσφαιρικός των 1.2 λτ. με τους 84 ίππους και τα 112 Nm ροπής επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις. Εντύπωση προκαλεί το πολύ καλό του τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού κρατάει σβέλτους ρυθμούς, χάρη στην κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 173 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 121-124 γρ./χλμ. (0-79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ.
Όσοι θέλουν πιο πολύ δύναμη και άνεση σε ταχύτητες ταξιδιού, θα επιλέξουν τον 3κύλινδρο turbo των 998 κ.εκ. με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής. Το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται είναι η πολύ ραφιναρισμένη του λειτουργία, αφού απουσιάζουν δονήσεις και ενοχλητικοί θόρυβοι. Το τράβηγμά του είναι γεμάτο από τις 2.000 σ.α.λ. περίπου και άνω, ενώ ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς και στροφές, παρέχοντας αισθητά πιο γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και τελική 188 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 118-123 γρ./χλμ. (0-79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Στιβαρό και ευρύχωρο
Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με ένα στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις που δεν είναι μαλακές αλλά ούτε και πολύ σφιχτές. Έτσι επιτυγχάνεται ένας ισορροπημένος συνδυασμός άνεσης και κρατήματος, συν το χαμηλό θόρυβο κύλισης. Χαρακτηριστικά που στο σύνολό τους χαρίζουν σιγουριά στον οδηγό και αρκετά καλά επίπεδα ανέσεων.
Στα πλεονεκτήματα του νέου Hyundai i20 ανήκουν ακόμα η γεροδεμένη κατασκευή του εσωτερικού, όπου τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά δεμένα μεταξύ τους. Επίσης, ο οδηγός βρίσκει εύκολα την κατάλληλη θέση και δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Μεγάλο ατού του i20 είναι η ευρυχωρία του, μιας και τέσσερις επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση. Για τις αποσκευές τα 352 λίτρα είναι από τα περισσότερα της κατηγορίας.