Είναι γνωστό ότι οι τιμές των αυτοκινήτων συνεχώς αυξάνονται, με κάποια να έχουν ακριβύνει πολύ, έως και μερικές χιλιάδες ευρώ. Ωστόσο άλλα συνεχίζουν να πωλούνται σε «παλιές» τιμές και να αποτελούν άκρως συμφέρουσες επιλογές. Όπως ισχύει και για το νέο Hyundai i20, το οποίο σε όλες τις εκδόσεις του, βάζει τα… γυαλιά σε ανταγωνιστικά μοντέλα.
Ανάμεσα σε αυτές που κοστίζουν λίγα ευρώ αναλογικά με όλα όσα παρέχουν, είναι το 1.2 84 hp Exclusive με 15.290 ευρώ και το 1.0 T-GDi Exclusive με 1.000 ευρώ παραπάνω (16.290 ευρώ). Αμφότερα είναι φουλ εξοπλισμένα και διαθέτουν 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα LED.
Όσον αφορά τους κινητήρες, το πιο προσιτό σε τιμή i20 εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο των 1.197 κ.εκ., με απόδοση 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 118 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κοντής διάταξης 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και φτάνει τα 173 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι από 121 γρ./χλμ. Το αμέσως πιο δυνατό i20 με τον 3κύλινδρο turbo των 998 κ.εκ. έχει ισχύ 100 PS στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και ροπή 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Εύλογα παρέχει καλύτερες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 188 χλμ./ώρα. Και με αυτό το μοτέρ η κατανάλωση παραμένει χαμηλή, με 7,2 λτ./100 χλμ. δοκιμής και CO2 από 118 γρ./χλμ.
Στα σημαντικά προσόντα του μικρού Hyundai ανήκει και το «στήσιμό» του στο δρόμο, καθώς δίνει την αίσθηση στον οδηγό του ότι βρίσκεται σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Η σωστά σεταρισμένη ανάρτηση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ακουμπάνε επίπεδα μικρομεσαίου. Χωρίς να είναι πολύ σφιχτή, περνάει με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, δίχως χτυπήματα και κραδασμούς να εισχωρούν στο εσωτερικό. Παράλληλα εξασφαλίζει μικρές κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση στις στροφές, καθώς και υψηλή σταθερότητα στις ευθείες.
Μεταξύ των κύριων θετικών του γνωρισμάτων, είναι ακόμα το στιβαρής κατασκευής εσωτερικό του και η μοντέρνα του εικόνα, χάρη και στις δύο ψηφιακές οθόνες του infotainment και του πίνακα οργάνων. Στην καμπίνα του i20 θα μετακινηθούν με πολύ άνεση τέσσερις ενήλικοι επιβάτες, ενώ μεγάλο και για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.