Το νέο Hyundai i20 αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις αγοράς στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, δεδομένου ότι εμφανίζει πληρότητα σε όλους τους τομείς. Παράλληλα, διατίθεται σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές, οι οποίες μαζί με τις επιπλέον παροχές και τα 800 ευρώ έκπτωσης που ισχύει για όλα τα i20, το κάνουν ακόμα πιο δελεαστικό.
Συγκεκριμένα η αρχική έκδοση 1.2 MPi 84 hp Fresh εκκινεί από τις 15.090 ευρώ, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση και σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων και Radio-Mp3. Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive (από 16.090 ευρώ) δεν του λείπει τίποτα, καθώς περιλαμβάνει ακόμα infotainment με οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα LED. Ακόμα περισσότερα στοιχεία διατίθενται στις εκδόσεις Premium και Distinctive, όπως και στην πιο σπορτίφ N Line.
Με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων, το i20 ξεκινά από μόλις 16.290 ευρώ στην έκδοση Fresh και από 17.090 ευρώ στην Exclusive. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT πωλείται από 18.490 ευρώ (Exclusive). Το υβριδικό 1.0 T-GDi 100 hp 48V Hybrid Exclusive κοστίζει από 18.090 ευρώ (19.190 με το 7DCT) και με τους 120 ίππους μαζί με το υβριδικό σύστημα εκκινεί από 18.790 ευρώ (19.890 ευρώ το 7DCT). Κοινώς με λιγότερα από 20.000 ευρώ διατίθενται πάρα πολλά i20, τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ανάγκη. Να σημειωθεί ακόμα ότι Hyundai παρέχει σe κάθε i20 πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5ετή δωρεάν ετήσιο έλεγχο, συν 5 χρόνια οδική βοήθεια και εγγύηση βαφής.
Αναφορικά με τους κινητήρες, στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκονται ο 1.2 MPi και ο αρχικός 1.0 T-GDi. Ο ατμοσφαιρικός αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 173 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση και εκπομπές CO2 στα 5,2 λτ./100 χλμ. και 116-120 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο σαφώς πιο αποδοτικός 3κύλινδρος 1.0 turbo με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και φτάνει τα 188 χλμ./ώρα τελικής. Η μέση κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 118-123 γρ./χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. και 115-118 γρ./χλμ. το iMT 48V Hybrid).