Σαν θαύμα είναι υβριδικό 195 ίππων με 19.650 ευρώ

  • MG3-interior
  • MG3-Hybrid+kinisi
  • MG3 Hybrid+ (7)
  • MG3 Hybrid+ (8)
  • MG3 Hybrid+ (3)
  • MG3 Hybrid+ (5)
  • MG3-Hybrid+-(4)
  • MG-3-Hybrid+-(27)
  • MG-3-Hybrid+-(22)
  • MG-3-Hybrid+-(24)
  • MG-3-Hybrid+-(23)
  • MG-3-Hybrid+-(18)
  • MG-3-Hybrid+-(13)
  • MG-3-Hybrid+-(29)
  • MG-3-Hybrid+-(17)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/MG3-interior.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybridkinisi.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-17.jpg

Το να βρει κανείς νέο αυτοκίνητο με λιγότερο από 20.000 ευρώ που να έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και full hybrid μηχανικό σύνολο με ισχύ που αγγίζει τα 200 άλογα, μοιάζει με θαύμα. Κι όμως επειδή θαύματα γίνονται, υπάρχει ένα καινούργιο τέτοιο μοντέλο με αυτά τα χαρίσματα και πολλά ακόμα πλεονεκτήματα, το οποίο είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το νέο MG3 Hybrid+.

Προσφέρει την καλύτερη σχέση τιμής – αξίας στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών χάτσμπακ και μεταξύ των υβριδικών που συνεχώς τα προτιμά όλο και περισσότερος κόσμος, γιατί εξασφαλίζουν χαμηλότερη κατανάλωση. Πόσο δε μάλλον που στο MG3 Hybrid+ συνδυάζεται με αυξημένη ισχύ και ηλεκτρική κίνηση που σε αρκετές περιπτώσεις (ειδικά στην πόλη) θυμίζει plug-in hybrid. Μάλιστα σε μια δοκιμή που κάναμε στον Κηφισό όπου καθημερινά χιλιάδες οδηγοί ταλαιπωρούνται από το μποτιλιάρισμα, πετύχαμε κατανάλωση μόλις 2,9 λτ./100 χλμ., ξεκινώντας από το ύψος της Βαρυμπόμπης και καταλήγοντας στο λιμάνι του Πειραιά, διανύοντας μια απόσταση 28,5 χλμ.

Το εξελιγμένο full hybrid σύστημα κίνησης με τη μέγιστη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και το βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον, ισχύος 102 ίππων και τα 128 Nm ροπής. Επίσης, η μετάδοση γίνεται με ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Πολύ σημαντικό είναι ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του να επιλέξει μεταξύ τριών διαβαθμίσεων της ανάκτησης ενέργειας. Μεταξύ αυτών, στην επιλογή «Ισχυρό» θυμίζει πολύ ηλεκτρικό αυτοκίνητο γιατί η επιβράδυνση είναι πιο έντονη (σαν i-pedal). Έτσι, από τη μία πλευρά φορτίζει η μπαταρία, ενώ από την άλλη μειώνεται η φθορά στα φρένα.

Ακόμα και σε πιο γρήγορους ρυθμούς μεικτής οδήγησης, η κατανάλωση μόλις που ξεπερνά τα 5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του γεμάτη δύναμη και γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ. Η ηλεκτροκίνηση αυξάνει με τη σειρά της την άνεση, όπως επίσης η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ο επιτυχημένος τρόπος που οι αναρτήσεις αμβλύνουν τις μύριες ανωμαλίες της ασφάλτου. Ακόμα κι όταν ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, κινώντας παράλληλα το αυτοκίνητο, ο θόρυβος που εισέρχεται στο εσωτερικό του MG3 Hybrid+  παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Η συνολική κατασκευή του αυτοκινήτου είναι στιβαρή και αυτό γίνεται άμεσα αισθητό και από το πόσο «γεροδεμένες» είναι οι διάφορες επιμέρους επιφάνειες του εσωτερικού. Το ταμπλό του MG3 εμφανίζει μινιμάλ σχεδιασμό προς όφελος της εργονομίας, με απλές γραμμές, λίγα και απαραίτητα χειριστήρια και ψηφιακές οθόνες. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και το infotainment με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών προσφέρουν όλες τις πληροφορίες στον οδηγό και συνδεσιμότητας με Android Auto και Apple CarPlay. Επίσης, η εφαρμογή MG iSMART Lite δίνει τη δυνατότητα για απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone. Η MG έπραξε ορθά και διατήρησε φυσικά χειριστήρια κάτω από την κεντρική οθόνη, έτσι ώστε ο οδηγός να μη ψάχνεται μέσα από μενού-υπομενού για βασικές λειτουργίες. Στον τομέα των χώρων ικανοποιεί, φιλοξενώντας τέσσερα άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μ. και προσφέροντας 293 λίτρα για τις αποσκευές.

Το νέο MG3 Hybrid+ 195 PS με τιμή από 19.650 ευρώ στην αρχική έκδοση Excite προσφέρει και όλο το σύγχρονο «πακέτο» εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, τις οθόνες που αναφέραμε παραπάνω, 4 θύρες USB κ.λπ. Παράλληλα καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ., συν 7ετή οδική βοήθεια.

Get it on Google Play Download on the App Store