Οι απαιτήσεις όλων όσων κάνουν έρευνα για το καινούργιο τους αυτοκίνητο έχουν αυξηθεί και τα θέλουν όλα στην καλύτερη τιμή. Βέβαια τα ποσά έχουν ανέβει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, για αυτό χρειάζεται τώρα ακόμα πιο πολύ ψάξιμο προκειμένου τα λεφτά που θα δαπανήσει κανείς να πιάσουν τόπο. Συν του ότι πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο που να εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά στο πέρασμα του χρόνου, έτσι ώστε η συμβίωση μαζί του να είναι απροβλημάτιστη.
Πληρέστατο σε όλα του και σε συμφέρουσα τιμή
Ένα τέτοιο καινούργιο μοντέλο της δημοφιλέστερης κατηγορίας των supermini, το οποίο είναι πλουσιοπάροχο σε όλα του και συμφέρει, είναι το Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 hp με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid. Στην αρχική έκδοση Exclusive κοστίζει από 21.490 ευρώ, όσο δηλαδή στοιχίζουν πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο και δίχως να είναι εξηλεκτρισμένα. Παράλληλα διαθέτει τα πάντα στον εξοπλισμό του όπως:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Αυτόματη λειτουργία μεγάλων και μεσαίων φώτων
- Κάμερα οπισθοπορίας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
Σβέλτο, δυνατό και άνετο στην οδήγηση
Ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά εμφανίζει το i20 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT 48V Hybrid και στο δρόμο σε όλους τους τομείς, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Καταρχήν ο 1.000άρης turbo κινητήρας με την ισχύ των 100 ίππων και 172 Nm ροπής συνδυάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το 48V Hybrid. To τελευταίο υποστηρίζει τον κινητήρα με επιπλέον ισχύ 4 – 10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Ο 1.0 T-GDi διακρίνεται αμέσως για την ομαλή και μεστή λειτουργία του, ενώ το τράβηγμα επίσης συγκαταλέγεται στα θετικά. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δευτερόλεπτα και η μέση τιμή κατανάλωσης στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά το 7DCT, η λειτουργία του είναι άμεσα συναρτώμενη με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας (Eco, Comfort και Sport). To Comfort είναι η χρυσή τομή, γιατί οι αλλαγές πραγματοποιούνται ομαλά και στις καταλληλότερες στροφές κατά τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
Στα θετικά γνωρίσματα του αυτοκινήτου ανήκει και το στιβαρό του πάτημα στο δρόμο, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Οι αναρτήσεις του με το σφιχτό σετάρισμα εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, με εξαιρετικά σπάνια εκδήλωση τάσης υποστροφής. Σε γενικές γραμμές το i20 θυμίζει αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας, όπως ισχύει για τα φρένα, που κυριολεκτικά το «κοκκαλώνουν», με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ. • Ισχύς: 100 hp/4.500 σ.α.λ. • Ροπή: 172 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 11,4 δλ. • Τελική ταχύτητα: 185 χλμ./ώρα • Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 6,9 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 117 γρ./χλμ.
Ευρύχωρο και γεροδεμένο εσωτερικό
Η πληρότητα του i20 συνεχίζεται και στο εσωτερικό του, όπου η Hyundai έχει δώσει τη δέουσα προσοχή σε όλους τους τομείς. Καταρχήν, ο οδηγός θα βολευτεί γρήγορα στο αναπαυτικό και με πολύ καλή πλευρική στήριξη κάθισμα, ενώ θα μάθει γρήγορα τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Επίσης, έχει στη διάθεσή του το infotainment με την οθόνη των 8 ιντσών και το εύχρηστο μενού και τον προσαρμόσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Από πλευράς υλικών και κατασκευής, έχει γίνει χρήση σκληρών πλαστικών με στιβαρή συναρμογή, που αποτρέπει την εμφάνιση τριγμών ακόμα και σε δρόμους με ρωγμές. Κάτι ακόμα που θα εκτιμήσουν δεόντως όλοι οι επιβάτες του Hyundai i20 είναι οι χώροι. Τέσσερις φιλοξενούμενοι κάθονται αρχοντικά, έχοντας μπόλικο αέρα για πόδια, ώμους και κεφάλι. Για τις αποσκευές υπάρχουν 262 λίτρα, μειωμένα κατά 90 λίτρα συγκριτικά με τα μη υβριδικά i20 λόγω της μπαταρίας του 48V Hybrid κάτω από το δάπεδο.