Οι συνεχόμενες αλλαγές στις τιμές των αυτοκινήτων φέρνουν συνέχεια ανακατατάξεις και στα μοντέλα που αποτελούν τις πιο οικονομικές προτάσεις ανά κατηγορία. Όπως ισχύει και στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπου το Picanto παίρνει ξανά τα πρωτεία. Αποτελεί το καινούργιο αμάξι που πωλείται στα λιγότερα λεφτά στην Ελλάδα, τόσο με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με το αυτόματο.
Πιο αναλυτικά, το Kia Picanto 1.0 LX Inmotion κοστίζει από 14.390 ευρώ, ενώ στην ίδια έκδοση με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων είναι ακριβότερο κατά 1.000 ευρώ (από 15.390 ευρώ). Σε κάθε περίπτωση είναι σε θέση να εξυπηρετήσει το κοινό που ψάχνει ένα οικονομικό σε τιμή και κατανάλωση αυτοκίνητο για να κινείται στην πόλη άνετα και ευέλικτα. Συν του ότι βγαίνει επιπλέον κερδισμένος από τα 5 χρόνια δωρεάν service και έχει το κεφάλι του ήσυχο μέσω της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης.
Σχετικά με το βασικό του εξοπλισμό διαθέτει τα απαραίτητα, όπως 6 αερόσακους, air condition, αυτόματη ενεργοποίησης φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και ράδιο με MP3. Με επιπλέον 700 ευρώ στην επόμενη έκδοση LX Optimum προστίθενται οθόνη αφής 8 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με Apple Carplay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, 6 ηχεία και φιμέ παράθυρα και trip computer με οθόνη LCD 4,2 ιντσών στο αυτόματο. Να σημειωθεί ακόμα ότι όλα τα Picanto προσφέρονται με έκπτωση 500 ευρώ.
Ο αρχικός κινητήρας των 998 κ.εκ. με την ισχύ των 67 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 96 Nm στις 3.500 σ.α.λ. είναι κατάλληλος για το Picanto. Διαθέτει την απαραίτητη ζωντάνια (0-100 χλμ./ώρα σε 14,6 δλ.), εμφανίζει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και καίει λίγο (5,6 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή). Το 3κύλινδρο αυτό μηχανικό σύνολο είναι πρόθυμο στις εντολές του οδηγού και ελαστικό στις αστικές συνθήκες κίνησης. Στην πράξη δίνει την αίσθηση στον οδηγό ότι έχει περισσότερα άλογα, αφού μπορεί να αναπτύξει και να κρατήσει σβέλτους ρυθμούς και σε ανοιχτούς δρόμους. Γεγονός που συμβάλλει και το κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 4.000 σ.α.λ.). Επίσης, με εκπομπές CO2 από 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Με το αυτοματοποιημένο 5άρι κιβώτιο ο οδηγός γλιτώνει τις αλλαγές των ταχυτήτων, όμως χάνει σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 17,2 δλ.) και το AMT δεν είναι άμεσο σε λειτουργία.
Στα θετικά γνωρίσματα του Picanto και παρά τη χαμηλότερη τιμή του από όλα τα καινούργια αυτοκίνητα, είναι και η πολύ καλή -για την κατηγορία- ποιότητα κατασκευής του. Όλες οι επιφάνειες είναι καλυμμένες με επενδύσεις, ενώ τα σκληρά πλαστικά είναι ανθεκτικά και στιβαρά συναρμολογημένα. Επίσης, παρότι είναι από τα μικρότερα αυτοκίνητα με μήκος 3.595 χιλιοστά, θα φιλοξενήσει χωρίς πρόβλημα τέσσερα ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος. Ο χώρος αποσκευών των 255 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους μεταξύ των μίνι μοντέλων.