Το νέο Kia Picanto βρίσκεται στη χώρα μας τρεις μήνες τώρα και ήδη, αποτελεί μια από τις καλύτερες -αν όχι η απολύτως καλύτερη- επιλογές στην κατηγορία. Παράσημο που προκύπτει από την ασυναγώνιστη σχέση τιμής-αξίας και εξοπλισμού, που το καθιστούν ιδανικό για όποιον αναζητά ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο πόλης.
To νέο Picanto ανοίγει τον τιμοκατάλογο στη χώρα μας από τις 16.290 ευρώ (16.790 ευρώ περιλαμβάνοντας 5 χρόνια δωρεάν service, στάνταρ η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση), στην έκδοση 1.0 Optimum με τον τρικύλινδρο 1.000άρι των 63 ίππων κάτω από το καπό. Αχτύπητη τιμή στο A-Segment, ειδικά όταν βάλουμε στη συζήτηση τις εξοπλιστικές παροχές που τη συνοδεύουν. Από τη βασική κιόλας έκδοση, το κορεατικό μικρό προσφέρει:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας
- Αυτόματη λειτουργία μεσαίων και μεγάλων φώτων
- Πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω
- Σκούρα πίσω κρύσταλλα
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων
- Πλοήγηση
- Σύστημα τηλεματικής Kia Connect
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 3.605 χλστ., πλάτος 1.595 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ.), το Picanto διαθέτει έντονη προσωπικότητα και πολύ δυναμικό εμπρός μέρος, υιοθετώντας στοιχεία από το μεσαίο SUV Sorento. Κυρίαρχα αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν τα κάθετης διάταξης φωτιστικά σώματα με τη φωτεινή λωρίδα LED που ενώνει τα εμπρός και πίσω φανάρια και κάνει το αμάξωμα να δείχνει πιο πλατύ. Στο εσωτερικό του υπάρχουν νέα διακοσμητικά και επενδύσεις, ενώ το νέο ψηφιακό καντράν με την κεντρική οθόνη των 4,2 ιντσών και η οθόνη αφής των 8,0 ιντσών ενισχύουν περαιτέρω τη σύγχρονη εικόνα του. Πρόσθετα διακρίνεται για τη στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού με τους αρκετούς χώρους για επιβάτες κανονικού αναστήματος και το μεγάλο -για μίνι αμάξι- χώρο αποσκευών των 255 λίτρων.
Στο ύψος του στέκεται και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 998 κ.εκ., που παράγει 63 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 95 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αριθμοί που κάνουν εύκολα τη δουλειά τους σε αστικό περιβάλλον, όπου διακρίνεται εξάλλου το Picanto. Χαρακτηριστικός ο κύκλος στροφής των μόλις 9,4 μέτρων, που το βοηθούν να ελίσσεται και στις πιο στενές γωνιές της πόλης. Τα 15,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 145 χλμ./ώρα, δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα σε τέτοιες συνθήκες. Αντίθετα, πολύ πιο χρήσιμα για το αγοραστικό κοινό του Picanto 1.0 Optimum θα φανούν τα 5,2 λίτρα/100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης (εργοστασιακή μέτρηση), αλλά και τα 115 γρ. CO2/χλμ. που εκτός από μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, εξασφαλίζουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο.