Η αναγεννημένη MG έγινε γρήγορα δημοφιλής στην Ελλάδα ειδικά με το λανσάρισμα του μικρού SUV ZS, το οποίο κέρδισε αμέσως το αγοραστικό κοινό χάρη και στο άριστο value for money που προσφέρει. Ωστόσο δεν θα παραμείνει για πολύ καιρό ακόμα διαθέσιμο, λόγω της έλευσης του αντικαταστάτη του, του εντελώς νέου, φουλ υβριδικού και μικρομεσαίου πλέον MG ZS Max Hybrid+.
Παρά την αναβάθμιση που έγινε τελευταία στον εξοπλισμό του MG ZS GSRII, η ελληνική αντιπροσωπεία κατάφερε να διατηρήσει την ίδια τιμή με όταν λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2023. Το ποσό εκκίνησης των 18.950 ευρώ έμοιαζε απίστευτο με τα τότε δεδομένα, πόσο δε μάλλον με τα σημερινά για ένα B-SUV που τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας σε εξωτερικές διαστάσεις και χώρους, καθώς και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα: οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, τα συστήματα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης οδικής σήμανσης, Adaptive cruise control, 6 αερόσακους, προβολείς Full LED, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55. Παράλληλα το MG ZS καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών, συν 7 χρόνια οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο.
Βλέποντας το MG ZS εξωτερικά (αλλά και στο εσωτερικό), το μόνο που δεν περιμένει να ακούσει κανείς είναι η τιμή των μόλις 18.950 ευρώ. Με μήκος 4.323 χλστ., πλάτος 1.809 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ., το ZS δεν απέχει πολύ από κάποια μικρομεσαία SUV, όπως επίσης ισχύει και για τους διαθέσιμους χώρους του. Στο εσωτερικό του τέσσερα άτομα με ύψος άνω των 1,8 μέτρων θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα, ενώ μεγάλο σε χωρητικότητα είναι και το πορτ μπαγκάζ των 448 λίτρων. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη αφορά την προσεγμένη ποιότητα, την οποία αναβαθμίζει σημαντικά η χρήση των μαλακών υλικών στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και σε ένα τμήμα των θυρών.
Ένα ακόμα στοιχείο που ενισχύει τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες του MG ZS, είναι η «απορροφητική» του ανάρτηση. Μοιάζει λες και είναι ιδανικά ρυθμισμένη για τους γεμάτους ανωμαλίες και μπαλώματα ελληνικούς δρόμους, αφού τα περνά χωρίς να ενοχλούνται οι φιλοξενούμενοι. Μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την προσεγμένη ηχομόνωση, το MG ZS είναι ξεκούραστο στην οδήγηση. Για την κίνηση του MG ZS των 18.950 ευρώ φροντίζει ο «παραδοσιακός» τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.5 VTi-Tech, με την ισχύ των 106 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 141 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα εύχρηστο χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 185 χλμ./ώρα. Σε ρυθμούς πόλης ικανοποιεί με την ελαστικότητά του, όμως σε ανοιχτούς δρόμους θα αναζητηθεί περισσότερη δύναμη. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 9,1 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 104 ευρώ.