Το αυτοκίνητο αποτελεί για πολλούς το βασικότερο μέσο μετακίνησης καθημερινά, αφού το χρειάζονται για να πάνε στη δουλειά και να καλύψουν τις όποιες άλλες υποχρεώσεις και δραστηριότητές τους. Ιδανικά είναι τα supermini γιατί βολεύουν από πλευράς διαστάσεων, ενώ στην πλειοψηφία τους διαθέτουν και τους απαιτούμενους χώρους για να χωρέσουν τέσσερα άτομα με λιγότερες ή περισσότερες αποσκευές, ανάλογα το μοντέλο. Ωστόσο, το να δώσει κανείς σήμερα τοις μετρητοίς κοντά στις 20.000 ευρώ ή και παραπάνω για ένα καινούργιο μοντέλο, δεν είναι ότι πιο εύκολο.
Λύση σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα, όπως είναι το Skoda Easy Driving. Μέσω αυτού, η απόκτηση ενός ολοκαίνουργιου Fabia είναι πολύ προσιτή και με εναλλακτικές με τη λήξη του προγράμματος. Μια τίμια πρόταση για όσους διανύουν τα περισσότερα χιλιόμετρα στην πόλη, αποτελεί η βασική έκδοση 1.0 MPI Active στην οικονομική τιμή των 16.900 ευρώ. Ενδεικτικά, η μηνιαία δόση βγαίνει στα μόλις 139 ευρώ για 36 μήνες, με προκαταβολή 26,53%, μειωμένο επιτόκιο στο 5,9% και τελευταία μεγάλη δόση 10.741 ευρώ. Να σημειωθεί ότι περιλαμβάνονται άτοκα έξοδα διαχείρισης υπέρ τρίτων, προστασία δανείου και 3 χρόνια service.
Σχετικά με τον εξοπλισμό του Fabia 1.0 MPI 80 PS Active, παρότι πρόκειται για το βασικό μοντέλο δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες ελλείψεις. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, φώτα LED εμπρός και πίσω, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, air condition και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Με 900 ευρώ επιπλέον στην προσιτή και πάλι τιμή των 17.800 ευρώ και μικρή επιβάρυνση στη μηνιαία δόση, το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Ambition προσφέρει ακόμα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, διακοσμητικά χρωμίου και δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι. Στα σημαντικά πλεονέκτημα του νέου Fabia ανήκουν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (380 λίτρα).
Όσο για τον κινητήρα, ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης των 80 ίππων και 93 Nm ροπής κρίνεται επαρκής σε δύναμη για την πόλη. Άλλωστε το μηχανικό αυτό σύνολο εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ. εργοστασιακή) και όχι για όσους έχουν προτεραιότητα τις επιδόσεις. Επίσης, με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. στην έκδοση Active τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στο Ambition μειώνονται στα 117 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι μπαίνει και ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.