Το δημοφιλές supermini της Hyundai, το i20 προσφέρεται τώρα σε χαμηλότερη τιμή, η οποία θα μπορούσε -λόγω της περιόδου- να ταυτιστεί με την Black Friday. Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 17.590 ευρώ με τη συμβολή και της τρέχουσας έκπτωσης των 1.000 ευρώ που ισχύει για την έκδοση 1.2 MPi 79 PS Exclusive. Τιμή που το καθιστά πιο προσιτό από πριν και το κάνει ακόμα πιο δελεαστικό για το κοινό που θέλει ένα καινούργιο αυτοκίνητο πόλης αξιόπιστο, εγγυημένο (5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων), πλήρως εξοπλισμένο και με όλες τις ανέσεις.
Το ανανεωμένο και προσφάτως φρεσκαρισμένο Hyundai i20 F/L MY2025 απέκτησε ακόμα περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό και από τη βάση διαθέτει τα πάντα. Περιλαμβάνει όλο το πακέτο ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας, όπως 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink. Εξοπλίζεται ακόμα με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,24 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλα τα ηλεκτρικά καλούδια, air condition, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων και διάφορα ακόμα.
Στη χαμηλή τιμή των 17.590 ευρώ παίρνει κανείς παράλληλα ένα από τα πιο μεγάλα supermini της αγοράς, μήκους 4.040 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψους 1.450 χλστ. και με μεταξόνιο 2.580 χλστ. Παράλληλα διακρίνεται για το δυναμισμό που εκπέμπει το αιχμηρού σχεδιασμού αμάξωμά του. Μοντέρνο και στιβαρής κατασκευής είναι το εσωτερικό του με την πολύ καλή εργονομία. Σημαντικό ατού του Hyundai i20 αποτελούν και οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, όπου και οι πιο ψηλοί δεν θα στριμωχτούν στο πίσω κάθισμα. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, συν επιπλέον χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο και την εταζέρα που μπορεί να τοποθετηθεί στην πλάτη του πίσω καθίσματος.
Το βασικό ζητούμενο από ένα αυτοκίνητο πόλης όπως είναι το Hyundai i20, είναι να προσφέρει ευελιξία και ευκολία στους χειρισμούς. Χαρακτηριστικά που αντιλαμβάνεται αμέσως ο οδηγός του, νιώθοντας παράλληλα την στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου. Αν πάλι θελήσει να κινηθεί σε πιο ζωηρούς ρυθμούς, τότε το i20 δεν θα τον απογοητεύσει, αφού και υπό έντονη πίεση σε στροφές αντιδρά προοδευτικά και πάντα ελεγχόμενα. Επίσης, το τιμόνι του παρέχει το απαιτούμενο βάρος στα χέρια του οδηγού και είναι άμεσο με τις 2,7 στροφές από άκρη. Επαρκής για το 1.013 κιλά που ζυγίζει το i20 είναι ο «παραδοσιακός» τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. Αποδίδει 79 άλογα και 113 Nm ροπής, τα οποία περνούν στο δρόμο μέσω ενός κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτου κιβωτίου. Αυτό με τη σειρά του συμβάλλει στη σπιρτάδα του μοτέρ στις αστικές μετακινήσεις και στη διατήρηση νορμάλ ρυθμών στους αυτοκινητόδρομους. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ., τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).