Τις ευκαιρίες αγοράς δεν πρέπει να τις χάνει κανείς, ειδικά τώρα που οι τιμές ανεβαίνουν σε όλα τα αγαθά, μεταξύ των οποίων και τα αυτοκίνητα. Το καλό είναι ότι ακόμα κάποιες λίγες εταιρίες κρατούν σε προσιτές τιμές τα μοντέλα τους, δίχως όμως να κάνουν καμία «έκπτωση», αλλά να παρέχουν τα πάντα στον καταναλωτή. Γεγονός που ισχύει για την Hyundai και στην συγκεκριμένη περίπτωση για το νέο i20.
Με τιμή που ξεκινά από μόλις 14.290 ευρώ, αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά αυτοκίνητα του B-Segment. Παρόλα αυτά από την αρχική έκδοση Fresh περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματη ενεργοποίηση & σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων, συναγερμό και αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό και Radio-Mp3, USB. Με μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω (15.290 ευρώ), παίρνετε ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών και Bluetooth με αναγνώριση φωνής, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και φώτα LED.
Τιμές που αφορούν το i20 με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα των 84 ίππων και 118 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα «σφιχτής» κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Γεγονός που ενισχύει το τράβηγμα και την ελαστικότητα στις χαμηλές ταχύτητες πόλης, έως και τη διατήρηση ρυθμών αυτοκινητόδρομου χωρίς δυσκολία. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 6,9 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 121-124 γρ./χλμ. CO2.
Στα σημαντικά ατού του i20 ανήκει και η ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Το πολύ καλής ακαμψίας πλαίσιο, σε συνδυασμό με τη γεροδεμένη συνολικά κατασκευή και τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις, εξασφαλίζουν άνεση και σταθερότητα. Οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται αποτελεσματικά, δίχως να περνούν στο εσωτερικό χτυπήματα και κραδασμοί. Επίσης, στις στροφές το μικρό Hyundai εμφανίζει αρκετή πρόσφυση και λογικές κλίσεις, ακόμα και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς.
Κανένα παράπονο δεν θα υπάρξει και για το εσωτερικό του i20. Αρχικά ο οδηγός θα βγει γρήγορα την κατάλληλη θέσει και θα εξοικειωθεί με τις θέσεις και λειτουργίες των χειριστηρίων. Σίγουρα η δεύτερη έκδοση με τις ψηφιακές οθόνες είναι προτιμότερη, αφού το κόστος αγοράς παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά μοιάζουν λες και είναι πακτωμένα στο αμάξωμα, με αποτέλεσμα να αποτρέπουν την εμφάνιση τριγμών. Σημαντικό πλεονέκτημα και οι χώροι, αφού τέσσερα ενήλικα άτομα θα χωρέσουν δίχως κανένα στρίμωγμα. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.
Σημαντικές παροχές αποτελούν ακόμα τα 1.000 ευρώ έκπτωσης που προσφέρονται σε όλες τις εκδόσεις, συν τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων «από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα», ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα.