Το δημοφιλές supermini της Hyundai, το i20 πωλείται εδώ και λίγο καιρό σε μειωμένες τιμές με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, καθιστώντας το ακόμα πιο συμφέρον και προσιτό ως αγορά. Παράλληλα πρόκειται για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, καθώς προσφέρει πληρότητα σε όλους τους τομείς, όπως σε απόδοση-επιδόσεις, χώρους, εξοπλισμό, εγγυήσεις κ.λπ. Για το i20 1.0 T-GDI 100 PS η τιμή του ξεκινά από τις 18.690 ευρώ και είναι μεταξύ των χαμηλότερων στα μικρά χάτσμπακ με αυτή την ισχύ και γενικότερα χαρακτηριστικά.
Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών με πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink, φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED, αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων, μηχανικός κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, κάμερα οπισθοπορίας και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Εγγυήσεις: 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων (ακόμα και για εκατομμύρια χιλιόμετρα) και 5ετής οδική βοήθεια.

Ό,τι πρέπει ο 1.0 T-GDI 100 PS
To turbo τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. με την ισχύ των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ταιριάζει ιδανικά στο i20, γιατί το κινεί με άνεση υπό όλες τις συνθήκες, ενώ οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι λογικές. Το μοτέρ διακρίνεται αμέσως για το καλό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και την ικανότητά του να ανεβάζει ρυθμούς με γραμμικό τρόπο και δίχως κομπιάσματα, ακόμα και με το πρόγραμμα Normal. Με την επιλογή Sport από το Drive Mode αποκτά πιο άμεση απόκριση και παράλληλα, το τιμόνι βαραίνει. Η επιτάχυνση στο 0-100 ολοκληρώνεται σε 11,1 δλ., ενώ στο ταξίδι κρατά με άνεση ρυθμό και το μοτέρ λειτουργεί σε χαμηλές στροφές (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.). Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στην περιοχή των 7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και το κράτημά του στο δρόμο, αφού είναι ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους, ελεγχόμενο, προβλέψιμο και με στιβαρή αίσθηση στις στροφές υπό πίεση.
Ευρύχωρο εσωτερικό με γεροδεμένη κατασκευή
Το Hyundai i20 τοποθετείται στο άνω άκρο των supermini σε εξωτερικές διαστάσεις και σε χώρους. Πιο συγκεκριμένα το δυναμικής αισθητικής ανάγλυφο αμάξωμά του έχει μήκος 4.065 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ. ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Όλοι οι φιλοξενούμενοί του νιώθουν ευρύχωρα, ενώ παράλληλα τα εμπρός καθίσματα ξεχωρίζουν και για την ενισχυμένη πλευρική τους στήριξη, συν του ότι είναι αναπαυτικά. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια, εξυπηρετώντας και τους πιο ψηλούς. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, με επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδο για μικροαντικείμενα και μέγιστη χωρητικότητα 1.165 λίτρα με πεσμένες τις πίσω πλάτες. Η κατασκευή του ταμπλό και των επιμέρους πάνελ με τα σκληρά συμπαγή πλαστικά είναι ιδιαίτερα γεροδεμένη, γεγονός που γίνεται αντιληπτό μέσω τόσο της αφής, όσο και όταν το αυτοκίνητο περνάει από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επίσης, ο οδηγός θα βρει εύκολα τη θέση του και δεν εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων και με το infotainment.























































