Νέο Hyundai Bayon με «all inclusive» εξοπλισμό σε χαμηλή τιμή

  • Hyundai-Bayon-kinisi
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(25)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(8)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(6)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(5)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(12)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(16)
  • Hyundai Bayon FL 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT (16)
  • Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-(20)
  • Hyundai Bayon 1.2 MPI 79 PS FL (23)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-Bayon-kinisi.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-Bayon-FL-1.0-T-GDI-100-hp-7DCT-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-Bayon-1.2-MPI-79-PS-FL-23.jpg

Το μικρό SUV της Hyundai, το Bayon είναι ένα πολύ πρακτικό και προσιτό σε τιμές αυτοκίνητο, το οποίο από την αρχική κιόλας έκδοσή του περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό και καλύπτει με άνεση τόσο τις καθημερινές αστικές διαδρομές ρουτίνας, όσο και μακρινά ταξίδια. Διατίθεται με κινητήρες αμιγώς βενζίνης, με turbo ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και με αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων, εξυπηρετώντας πολλούς οδηγούς.

  • Bayon 1.2 MPi 79 PS: από 18.990 ευρώ
  • Bayon 1.0 T-GDI 100 PS: από 20.490 ευρώ
  • Bayon 1.0 T-GDI 48V Hybrid 100 PS: από 21.090 ευρώ
  • Bayon 1.0 T-GDI 48V Hybrid 7DCT 100 PS: από 22.390 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής πολυμέσων 10,25 ιντσών με εργοστασιακή πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai Bluelink, ψηφιακός πίνακας οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι – λεβιές ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 195/55. Εγγύηση: 5 χρόνια απεριορίστων χιλιομέτρων και 5ετής οδική βοήθεια.

Ευρύχωρο και στιβαρής κατασκευής εσωτερικό

Το Hyundai Bayon με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. είναι από τα πιο «μαζεμένα» σε εξωτερικές διαστάσεις B-SUV. Άλλωστε όποιος θέλει περισσότερο αμάξωμα και χώρους θα προσανατολιστεί στο πιο μεγάλο B-SUV της Hyundai, το νέο Kona. Παρόλα αυτά, το Bayon είναι σε θέση να καλύψει πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας τεσσάρων ατόμων, καθώς και πιο ψηλούς επιβάτες, χάρη στον αρκετό αέρα που διαθέτει στο πίσω κάθισμα για τα πόδια και το κεφάλι. Αναλογικά μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων (334 λτ. στο 48V Hybrid), το οποίο φτάνει τα 1.205 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Πολύ εξυπηρετική είναι και η εταζέρα που μπορεί να τοποθετηθεί σε ράγες στις πλάτες του πίσω καθίσματος, έτσι ώστε να μεταφερθούν πιο εύκολα ψηλότερα αντικείμενα. Από πλευράς κατασκευής του εσωτερικού έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών και συμπαγών πλαστικών, με πολύ γεροδεμένη συναρμογή. Στα θετικά ανήκουν η πολύ καλή εργονομία και οι πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα.

Κινητήρες για διάφορες ανάγκες

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων του Bayon συναντάμε τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 1.200άρη των 79 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 113 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κοντής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο ταχυτήτων εμφανίζει θετική απόκριση στο γκάζι και ελαστικότητα σε αστικές συνθήκες, ενώ στο ταξίδι διατηρεί χωρίς πρόβλημα ταχύτητες των π.χ. 120-130 χλμ./ώρα, αλλά λειτουργεί σε σχετικά υψηλές στροφές (γύρω στις 4.000 σ.α.λ.). Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 13,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση δοκιμής 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Πιο πάνω υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo των 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Ταιριάζει κατάλληλα με το σωστής κλιμάκωσης 6άρι μηχανικό κιβώτιο (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.), επιταχύνει σε 10,7 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει τα 183 χλμ./ώρα τελικής. Όσο για κατανάλωση-εκπομπές CO2 είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ. και 117 γρ./χλμ. (επίσης δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας). Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται ακόμα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, όπως επίσης και με 48V Hybrid σύστημα, το οποίο ρίχνει ελάχιστα την κατανάλωση και τους ρύπους. Στο δρόμο, το Hyundai Bayon εμπνέει εμπιστοσύνη και εξασφαλίζει ένα καλό συνδυασμό άνεσης, ποιότητας κύλισης και κρατήματος. Το τιμόνι του είναι άμεσο και έχει το απαιτούμενο βάρος, ενώ τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς φροντίζουν για την αποτελεσματική επιβράδυνση.

Get it on Google Play Download on the App Store