Το δημοφιλές εδώ και πολλά χρόνια μίνι μοντέλο της Hyundai, το i10 είναι πιο «μεγάλο» από ποτέ σε εξοπλισμό από την αρχική κιόλας έκδοσή του, σε σημείο που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από ακριβότερα αυτοκίνητα. Ωστόσο, οι τιμές του είναι προσιτές για τα δεδομένα της κατηγορίας και τα νέα στάνταρ γενικότερα, τόσο με τον 1.0 MPi κινητήρα, όσο και με τον πιο δυνατό 1.2 MPi. Συγκεκριμένα από το πρώτο επίπεδο Style διαθέτει τα παρακάτω στοιχεία:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη TFT 4,2 ιντσών
- Έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης
- Hyundai BlueLink: Τηλεματικές υπηρεσίες
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Κάμερα οπισθοπορίας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Air Condition
- Δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός καθισμάτων
Από πλευράς κινητήρων, μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον συγκεντρώνουν οι επιλογές των δύο Dual-CVVT ατμοσφαιρικών συνόλων 1.0 MPi (από 16.690 ευρώ) και 1.2 MPi (από 17.290 ευρώ). Ο αρχικός είναι τρικύλινδρος και αποδίδει 63 PS στις 5.500 σ.α.λ. και 93 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Επιταχύνει το μίνι Hyundai των 919 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,9 δλ., η τελική φτάνει τα 143 χλμ./ώρα και η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το 1.200άρι μοτέρ είναι τετρακύλινδρο με ισχύ 79 PS στις 6.000 σ.α.λ. και 113 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 13,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 158 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε συνδυαστικό κύκλο είναι 5,1 λτ./100 χλμ. με CO2 117 γρ./χλμ. (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Το ανανεωμένο Hyundai i10 δεν είναι μόνο «μεγάλο» σε εξοπλισμό, αλλά δίνει την αίσθηση ανώτερου αυτοκινήτου και στο δρόμο. Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν οδηγό και επιβάτες είναι η ιδιαίτερα αποτελεσματική απορρόφηση των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το μικρότερο Hyundai με την άριστη ευελιξία και τη φιλικότητά του στους χειρισμούς, παρουσιάζεται παράλληλα ευθύβολο στους ανοιχτούς δρόμους, στρίβει απροβλημάτιστα και προσφέρει αρκετή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού από το άμεσο τιμόνι. Μάλιστα από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και άνω διαθέτει δισκόφρενα και στους πίσω τροχούς, όταν μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν ταμπούρα.
«Αέρα» μεγαλύτερου μοντέλου εμφανίζει και στο εσωτερικό του με το νέο παραμετροποιήσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων και το εύχρηστο infotainment. Αυτό περιλαμβάνει 8άρα οθόνη με ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, συν πλοήγηση και υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone. Η προσοχή που έχει δώσει η Hyundai στην κατασκευή του εσωτερικού του i10 γίνεται ορατή και αισθητή, από τα συμπαγή σκληρά πλαστικά, έως τη στιβαρή συναρμογή και το πολύ καλό φινίρισμα. Άλλη μία ευχάριστη έκπληξη αφορά τους χώρους των επιβατών. Παρά τα 3,67 μ. μήκους του, φιλοξενεί χωρίς πρόβλημα ψηλά άτομα στο πίσω κάθισμα, όπου ο αέρας για τα πόδια είναι συγκρίσιμος με supermini μοντέλων. Μεγάλο για τα δεδομένα του A-Segment είναι και το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων (1.050 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).