Τα SUV έχουν κυριαρχήσει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και φέτος, έχοντας ξεπεράσει το 57% σε μερίδιο ταξινομήσεων. Άλλωστε υπάρχουν πολλά SUV, από μίνι, μικρά και μικρομεσαία, έως μεγάλα και πολυτελείας. Έτσι, είναι σε θέση να καλύψουν κάθε δυνατή απαίτηση και οικονομικά βαλάντια. Όσοι δεν διαθέτουν πολλά χρήματα και αναζητούν ένα μίνι SUV που να είναι αξιόπιστο, με χαμηλή κατανάλωση, πολύ πρακτικό και ιαπωνικό μέχρι το… κόκκαλο, τότε το «Made in Japan» Suzuki Ignis αποτελεί μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία του.
Οι τιμές του ξεκινούν από τις 16.630 ευρώ, ποσό που είναι χαμηλό για ένα SUVάκι. Το μήκος του αμαξώματός του μπορεί να περιορίζεται στα 3.700 χλστ., όμως με ολικό ύψος 1.605 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 180 χλστ. έχει περισσότερο «μπόι» από το Vitara των 1.600 χλστ. και 175 χλστ. αντίστοιχα, κι ας μην του φαίνεται. Παράλληλα, είναι το μοναδικό μίνι SUV αλλά και από τα ελάχιστα μικρά SUV γενικότερα που διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση στις 18.230 ευρώ, τιμή που το καθιστά το πιο προσιτό 4×4 της αγοράς.
Στις 16.630 ευρώ πωλείται η εισαγωγική έκδοση GL του Ignis με τα βασικά στον εξοπλισμό, όπως 6 αερόσακους, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition και ράδιο CD/MP3. Στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού GL+ προσφέρεται από 18.130 ευρώ, όμως είναι πολύ πιο «φορτωμένο» και καλύπτει τη διαφορά των 1.500 ευρώ. Πρόσθετα περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενους καθρέπτες, συρόμενο πίσω κάθισμα, φιμέ πίσω παράθυρα, ράγες οροφής και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Πιο πάνω είναι το Ignis GLX με τιμή από 19.630 ευρώ.
Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του Suzuki Ignis ανήκουν και οι απρόσμενα πολύ άνετοι χώροι του. Παρά το μικρό του μήκος, ο αέρας για τα πόδια των πίσω επιβατών συγκρίνεται με πολύ μεγαλύτερων αυτοκινήτων, όπως μικρομεσαίων SUV. Το πίσω συρόμενο κάθισμα σε μια διαδρομή 165 χλστ. απογειώνει την πρακτικότητα και μεταβάλλει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 260 λίτρα στα 514 λίτρα (1.100 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα). Επίσης, το εσωτερικό του με τον απλό και νεανικό σχεδιασμό είναι πολύ καλά φτιαγμένο, με αντίστοιχου επιπέδου εργονομία.
Το Suzuki Ignis κινείται αποκλειστικά από το ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 12V 4κύλινδρο 1.2 λτ. μηχανικό σύνολο Dualjet. Αποδίδει 83 άλογα και 107 Nm στις 2.800 σ.α.λ., ισχύς που είναι αρκετή για το ελαφρύ αμάξωμα των 860 κιλών. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 12,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, ενώ η ελαστικότητα που επιδεικνύει το μοτέρ στους αστικούς ρυθμούς είναι πολύ καλή. Βασικό πλεονέκτημα η πολύ χαμηλή πραγματική κατανάλωση των 5,2 λτ./100 χλμ., όπως και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. Το Ignis ξεχωρίζει και για την άριστη ευελιξία του (ακτίνα στροφής 4,7 μ.), όπως και για τη δυνατότητα να πατάει χωρίς πρόβλημα σε χωματόδρομους (ειδικά το 4WD).