Ο στάνταρ εξοπλισμός που συνοδεύει μια έκδοση αυτοκινήτου χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης να προσθέσει διάφορα αξεσουάρ και να ανεβαίνει ο λογαριασμός, είναι ιδιαίτερης βαρύτητας. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις καινούργιων μοντέλων, που δεν έχουν κάποια απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, τα οποία αν προστεθούν εκτινάσσουν στα ύψη την τελική του τιμή.
Για πολλούς ένα όριο για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου είναι οι 15.000 ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά λοιπόν, όσοι αναζητούν τον πιο πλήρη εξοπλισμό, θα το βρουν στο νέο Hyundai 1.2 λτ. Premium, στην τιμή των 14.990 ευρώ.
Ο βασικός του εξοπλισμός προκαλεί… ζαλάδα, μιας και ο αγοραστής δεν χρειάζεται να προσθέσει απολύτως τίποτα. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τα εξής:
Ασφάλεια – υποβοήθηση οδηγού: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, διατήρησης λωρίδας, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίησης αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας και αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων.
Άνεση – συνδεσιμότητα: αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, συναγερμός και αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, cruise control, φώτα ημέρας και θέσεως LED, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου.
Εκτός από τον υπερ-πλούσιο εξοπλισμό, το νέο Hyundai i20 διακρίνεται για τη συνολική αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου που δίνει, τόσο στο δρόμο, όσο και σε επίπεδο χώρων. Στην καμπίνα με τη στιβαρή κατασκευή (από το κλείσιμο της πόρτας κερδίζει εντυπώσεις), τη σύγχρονη εικόνα του ενισχύουν με τη σειρά τους οι δύο ψηφιακές οθόνες, μία 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων και μία αφής 8 ιντσών (προαιρετικά 10,25 ιντσών) του infotainment. Η απουσία τριγμών ακόμα και όταν το αυτοκίνητο περνάει από οδόστρωμα με ρωγμές, αποδεικνύει την προσοχή στο «δέσιμο» του αυτοκινήτου. Μεγάλο ατού στο νέο i20 είναι οι πολύ άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.
Στο δρόμο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρουν μια κατάλληλη ισορροπία μεταξύ άνεσης και σταθερότητας. Στις στροφές παρουσιάζει αρκετή πρόσφυση και λογικές κλίσεις, ενώ αποπνέει ασφάλεια σε κάθε διαδρομή και είναι ευκολοδήγητο. Ο 1.200άρης 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας ισχύος 84 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 118 Nm στις 4.000 σ.α.λ. επαρκεί για το αμάξωμα των 1.013 κιλών, καθώς είναι ελαστικός και το κινεί σε αξιοπρεπείς ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ.), με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο (5,2 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).