Αρκετοί που αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλουν με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα να εξυπηρετήσουν πολλές ανάγκες τους. Ψηλά στις προτεραιότητες βρίσκονται ο εξοπλισμός, οι χώροι, η απόδοση του κινητήρα και η κατανάλωση καυσίμου. Όλα αυτά τα ζητούμενα και πολλά άλλα είναι σε θέση να καλύψει πλήρως η νέα Fabia με τον 1.0 TSI των 110 ίππων.
Οι τιμές με το εν λόγω μηχανικό σύνολο ξεκινούν από τις 17.500 ευρώ στην πρώτη έκδοση Ambition (από 14.900 ευρώ κοστίζει το βασικό 1.0 MPI 80 PS Active). Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 6,5 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, φώτα LED, αισθητήρες φωτός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, πολυλειτουργικό τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
Ο γνωστός και αποδοτικός 3κύλινδρος turbo των 999 κ.εκ. με τους 110 ίππους και τα 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. συνδυάζεται με ένα πολύ καλής κλιμάκωσης και αίσθησης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα. Παράλληλα, διατηρεί με ευκολία σβέλτους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και φορτωμένο. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η ελαστικότητα από χαμηλά, η ραφιναρισμένη λειτουργία και η ευκολία να ανεβάζει στροφές. Από πλευράς κατανάλωσης, η μέση δοκιμής βρέθηκε στα 7,1 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 116 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.
Ο 1.0 TSI 110 PS πλαισιώνεται από την πλατφόρμα MQB-A0 και το μήκος του μεγάλωσε και έφτασε τα 4.108 χλστ. Σε συνδυασμό με το μακρύτερο μεταξόνιο των 2.564 χλστ. και την ανάρτηση που βρίσκεται στο ενδιάμεσο από πλευράς σκληρότητας, ισορροπεί την άνεση με τις κλίσεις στις στροφές. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και οι περισσότερες ανωμαλίες φιλτράρονται αποτελεσματικά, χωρίς να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες.
Οι τελευταίοι απολαμβάνουν πολύ άνετους χώρους στο εσωτερικό της νέας Fabia, το οποίο μπορεί να καλύψει και τις ανάγκες μιας οικογένειας με δύο παιδιά. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα γόνατα και το κεφάλι, ενώ από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων. Από πλευράς κατασκευής, τα υλικά είναι σκληρά, αλλά μονταρισμένα στην εντέλεια.