Οι ανατιμήσεις που γίνονται συνεχώς σε όλα τα προϊόντα, έχουν αναμενόμενα συμπαρασύρει και τις τιμές των αυτοκινήτων. Πλέον, ακόμα και τα μικρά μοντέλα που ήταν πριν φθηνά, τώρα να έχουν ξεπεράσει το ποσό των 20.000 ευρώ, χωρίς να έχουν δεχτεί καμία αναβάθμιση ή προσθήκη στον εξοπλισμό τους.
Παρόλα αυτά κάποιες λίγες ευκαιρίες υπάρχουν στο δημοφιλές B-Segment, που αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω. Μια τέτοια περίπτωση είναι το Hyundai i20, το οποίο στην αρχική έκδοση 1.2 MPi 84 hp Fresh κοστίζει από 15.490 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ). Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησής της, αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση και σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων και Radio-Mp3.
Με 1.000 ευρώ παραπάνω (16.490 ευρώ), η δεύτερη έκδοση Exclusive περιλαμβάνει ακόμα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών, σύνδεση android και Apple CarPlay, Bluetooth με αναγνώριση φωνής, κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων. Πρόσθετα ο κάτοχος επωφελείται από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν οδική βοήθεια και ετήσιο τεχνικό έλεγχο για 5 χρόνια.
Αναφορικά με τον κινητήρα, πρόκειται για έναν από τους ελάχιστους πλέον 4κύλινδρους ατμοσφαιρικούς. Ο 1.2 MPi των 84 ίππων και 112 Nm ροπής καλύπτει εύκολα τις μετακινήσεις στην πόλη, ενώ έχει το απαραίτητο σθένος και σε ταχύτητες ταξιδιού. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε αστικούς ρυθμούς και προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. Όταν ζητηθεί δεν θα αρνηθεί να ανεβάσει χιλιόμετρα και να τα κρατήσει, χάρη και στη κοντή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου (130 χλμ./ώρα με 3.600 σ.α.λ. με 5η ταχύτητα). Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 121-124 γρ./χλμ.
Παρά το γεγονός ότι το i20 είναι ένα αυτοκίνητο πόλης, δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου μοντέλου. Γεγονός που αποδίδεται στην στιβαρή του κατασκευή, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας φέρνουν σε μια κατάλληλη ισορροπία την άνεση με την σταθερότητα, δίχως αναπηδήσεις και μετατοπίσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Η εικόνα πιο μεγάλου αυτοκινήτου αφορά και το εσωτερικό του. Ειδικά από την έκδοση Exclusive και άνω, οι δύο ψηφιακές οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment) αναβαθμίζουν το ταμπλό και προσθέτουν την απαραίτητη πλέον «ψηφιοποίηση». Το γεροδεμένο δέσιμο των επιμέρους επιφανειών γίνεται αντιληπτό δια της αφής, αλλά και στο δρόμο, αφού ακόμα και σε άσφαλτο με ρωγμές, μπαλώματα κ.λπ. δεν ακούγεται το παραμικρό «τσικ». Μαζί με όλα τα παραπάνω προσθέστε και την ευρυχωρία της καμπίνας του Hyundai i20. Στο πίσω κάθισμα δεν θα ακουστεί παράπονο και από τους πιο ψηλούς, ενώ ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας.