Η Hyundai έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό το λανσάρισμα του ανανεωμένου i20, το οποίο φρεσκαρίστηκε σε διάφορους τομείς και προσφέρεται με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό σε τιμές προ facelift. Ειδικά με τον πολύ καλό 1.000άρη turbo κινητήρα αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς supermini αυτοκινήτου, γιατί δεν του λείπει τίποτα.
Το ανανεωμένο i20 ανέβηκε επίπεδο και σε εξοπλισμό, αφού πλέον πρώτη έκδοση είναι η πλουσιοπάροχη Exclusive. Με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων κοστίζει από 18.390 ευρώ, όμως και 1.000 ευρώ παραπάνω συμφέρει ακόμα περισσότερο με τον πιο αποδοτικό 1.0 T-GDI 100 hp (από 19.390 ευρώ). Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει αμέσως για το θετικό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, χάρη στα 172 Nm που αποδίδονται από τις 1.500 σ.α.λ. Ανεβάζει εύκολα στροφές σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ ακόμα και με το πρόγραμμα Normal, ενώ με το Sport η απόκριση είναι ακόμα πιο άμεση συν του ότι το τιμόνι γίνεται λίγο πιο βαρύ. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δλ., με μέση πραγματική κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Το μοτέρ αυτό είναι κατάλληλο και για ταξίδια, αφού διατηρεί άνετα και με χαμηλό θόρυβο σβέλτους ρυθμούς (130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.). Ο λεβιές του 6τάχυτου κιβωτίου είναι εύχρηστος και δεν κουράζει, ωστόσο υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου 7DCT (από 20.790 ευρώ) για ακόμα περισσότερη άνεση.
Πολύ ισορροπημένο εμφανίζεται το Hyundai i20 και σε οδική συμπεριφορά, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Αρχικά γίνεται αντιληπτή η στιβαρότητα του πλαισίου, όπως και της όλης κατασκευής γενικότερα. Κατόπιν ο οδηγός εκτιμά τη φιλικότητα που προσφέρει στους χειρισμούς και τη σιγουριά που αποπνέει. Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σφιχτή ρύθμιση και κοντρολάρουν με επιτυχία τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμα και υπό πίεση. Το i20 είναι ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους και στρίβει με μικρές κλίσεις, ακολουθώντας τη χαραγμένη πορεία χωρίς «αναταράξεις». Παράλληλα το γρήγορο τιμόνι με τις 2,7 στροφές από άκρη σε άκρη έχει το απαιτούμενο βάρος και τα φρένα (δίσκοι και πίσω) επιβραδύνουν έγκαιρα το i20.
Η συμπαγής κατασκευή του μικρού Hyundai γίνεται ορατή και αισθητή και στο εσωτερικό του, όπου τα σκληρά πλαστικά είναι γεροδεμένα σε συναρμογή. Ο οδηγός θα βολευτεί στο κάθισμα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη (όπως και ο συνοδηγός), θα βρει γρήγορα τη θέση που τον βολεύει και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα σε εργονομία. Τα διάφορα χειριστήρια είναι εύχρηστα, όπως και το μενού του infotainment με την 8άρα οθόνη. Στάνταρ είναι και ο διαμορφώσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8 ιντσών, όπως και πολλά ακόμα στοιχεία, όπως 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες. Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του i20 ανήκει και η ευρυχωρία του εσωτερικού, καθώς και το αρκετό πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.