Η Hyundai προσφέρει σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές δύο μοντέλα της στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες, όπως είναι αυτές των supermini και των μικρών SUV. Πρόκειται για τα ανανεωμένα i20 και Bayon, τα οποία στις εκδόσεις εξοπλισμού Premium και με τους κινητήρες 1.2 MPi 79 PS και 1.0 T-GDI 100 PS πωλούνται σε παρόμοιες τιμές, με τις διαφορές να είναι αμελητέες.
Για παράδειγμα το i20 εκκινεί από τις 19.190 ευρώ και το Bayon από 19.290 ευρώ. Να σημειωθεί παράλληλα ότι το i20 προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις του με έκπτωση 600 ευρώ, ενώ για το Bayon το ποσό ανεβαίνει στα 1.200 ευρώ, για αυτό κλείνει η ψαλίδα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Πιο αναλυτικά οι τιμές των i20 και Bayon στο επίπεδο εξοπλισμού Premium διαμορφώνονται ως εξής:
- i20 1.2 MPi 79 PS Premium: από 19.190€
- Bayon 1.2 MPi 79 PS Premium: από 19.290€
- i20 1.0 T-GDI 100 PS Premium: από 20.190€
- Bayon 1.0 T-GDI 100 PS Premium: από 20.790€
- i20 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid Premium: από 21.190€
- Bayon 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid Premium: από 21.390€
- i20 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid 7DCT Premium: από 22.590€
- Bayon 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid 7DCT Premium: από 22.690€
Ένα ακόμα κοινό στοιχείο μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι ο πλουσιοπάροχος εξοπλισμός τους σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων διαθέτουν αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, 6 αερόσακους, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον καλύπτονται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και από 5 χρόνια ετήσιο τεχνικό έλεγχο, οδική βοήθεια και εγγύηση βαφής.
Από εκεί και πέρα τα δύο μοντέλα της Hyundai διαφέρουν τελείως εξωτερικά σε σχεδιασμό και στις περισσότερες διαστάσεις τους. Μετά τις ανανεώσεις που δέχτηκαν αμφότερα απέκτησαν περισσότερα δυναμικά γνωρίσματα και χαρακτηρίζονται για την αιχμηρή αισθητική τους. Το μικρότερο i20 έχει μήκος 4.040 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Tο Bayon είναι πιο μακρύ (4.180 χλστ.), πιο ψηλό (1.500 χλστ.), αλλά με το ίδιο πλάτος και μεταξόνιο. Επίσης, έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στα 165 χλστ., έναντι 140 χλστ. το i20.
Αντίθετα με την εξωτερική τους εμφάνιση, το εσωτερικό είναι ίδιο σε σχεδιασμό, υλικά, ποιότητα, χειριστήρια κ.λπ. Τα θετικά της καμπίνας τους ανήκουν επίσης η ενισχυμένη πλευρική στήριξη των εμπρός καθισμάτων, η πολύ καλή εργονομία (κάθε διακόπτης είναι εκεί που πρέπει) και η στιβαρότητα της κατασκευής. Αμφότερα τα κόμπακτ Hyundai διακρίνονται και για τους πολύ καλούς χώρους για όλους τους επιβάτες. Το ωφέλιμο πλάτος και ο αέρας για τα πόδια εμπρός και πίσω είναι ακριβώς ίδια, όχι όμως και το ύψος, με εκείνο του Bayon να είναι αναμενόμενα περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων, έναντι 352 λτ. στο i20 (334 λτ. και 262 λτ. αντίστοιχα στις εκδόσεις 48V Hybrid).
Περνώντας στους κινητήρες, οι αποδόσεις τους είναι ίδιες. Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 MPi αποδίδει 79 ίππους και 113 Nm και η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Ο τρικύλινδρος turbo 1.0 T-GDI έχει ισχύ 100 ίππων και 172 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο σασμάν 6 ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Στις εκδόσεις 48V Hybrid, το ήπιο υβριδικό σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υποστηρίζει τον κινητήρα με επιπλέον ισχύ έως 12,2 kW (16,6 PS) ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Από πλευράς επιδόσεων, το i20 1.2 MPi επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 117 γρ./χλμ. Το 1.0 T-GDI επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2. Παραπλήσιες είναι οι επιδόσεις και για το Bayon, όπως επίσης η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2.