Το νέο Hyundai i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων και τιμή από 18.590 ευρώ, αποτελεί αυτή την στιγμή την πιο συμφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των supermini. Αφενός γιατί έχει χαμηλότερη τιμή από άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα και αφετέρου γιατί είναι ένα ολοκληρωμένο supemini σε όλους τους τομείς.
Ξεκινώντας από το βασικό παράγοντα του εξοπλισμού, από την πρώτη κιόλας έκδοση Fresh διαθέτει όλα τα στοιχεία ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας και προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού. Στάνταρ είναι όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω και καθρέπτες), το air condition, Radio-Mp3, USB, ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και τηλεσκοπικά, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε ύψος, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι κ.λπ. Με 800 ευρώ παραπάνω (19.390 ευρώ), στη δεύτερη έκδοση Exclusive προστίθενται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών και σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay, Bluetooth με audio streaming και αναγνώριση φωνής, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας και θέσεως LED και δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων.
Στα δυνατά «χαρτιά» του νέου Hyundai i20 ανήκει και ο ισορροπημένος κινητήρας του. Ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi με την πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία διακρίνεται παράλληλα για το τράβηγμα που διαθέτει, χάρις και στην αρκετή ροπή των 172 Nm που αποδίδεται από τις 1.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με τα 100 άλογα και την σωστή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου των 6 ταχυτήτων, το αυτοκίνητο κινείται σβέλτα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.) και οικονομικά σε κατανάλωση (7,2 λτ./100 χλμ.).
Ένας ακόμα τομέας που θα καλύψει και τους πιο «σβέλτους» οδηγούς, είναι και το πολύ καλό πάτημα του αυτοκινήτου. Το στιβαρό του πλαίσιο μαζί με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα και το μακρύ μεταξόνιο – πλατιά μετατρόχια, εξασφαλίζουν σταθερότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Παράλληλα ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και ο ποιοτικός τρόπος που περνά πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, συμβάλλουν στην αρκετά καλή άνεση.
Μιλώντας για άνεση, το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 είναι από τα πιο ευρύχωρα του B-Segment. Τέσσερις ενήλικοι επιβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου κάθονται αρχοντικά, έχοντας μπόλικο αέρα για πόδια, ώμους και κεφάλι. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτμπαγκάζ των 352 λίτρων. Στα θετικά γνωρίσματα της καμπίνας ανήκει η γεροδεμένη κατασκευή του ταμπλό και των επιμέρους τμημάτων, τα οποία αποτελούνται από συμπαγή σκληρά πλαστικά. Στα «συν» η εργονομία και η βολική θέση οδήγησης με το αναπαυτικό και με ενισχυμένη πλευρική στήριξη κάθισμα (όπως και του συνοδηγού).