Ο περισσότερος κόσμος κυκλοφορεί καθημερινά στις μεγαλουπόλεις και ταλαιπωρείται από την κίνηση, τους στενούς δρόμους, τη δυσκολία εύρεσης θέσης παρκαρίσματος κ.λπ. Οπότε θέλει ένα αυτοκίνητο που να είναι ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και στην οδήγηση, αλλά χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στον εξοπλισμό και γιατί όχι, στο στιλ. Συν του ότι θα πρέπει να καίει λίγο καύσιμο, ενώ για όσους κυκλοφορούν στην Αθήνα, να μπαίνει ελεύθερα και στο Δακτύλιο. Και όλα αυτά σε μια οικονομική τιμή.
Εύλογα θα αναρωτηθείτε αν όλα αυτά γίνονται και προσφέρεται ένα νέο μοντέλο που να τα έχει. Και όμως υπάρχει και πρόκειται για το δημοφιλές Hyundai i10. Ένα αυτοκίνητο που θα γίνει το δεξί χέρι του οδηγού στην πόλη και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το λατρέψει και θα αποτελέσει ένα αξιόπιστο σύντροφο στην επιβαρυμένη του καθημερινότητα.
Το κόστος απόκτησής του ξεκινά από τις 14.090 ευρώ στην πρώτη έκδοση Fresh, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά
- Air condition
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων
- Ηχοσύστημα Radio με RDS, MP3 player, με χειριστήρια στο τιμόνι
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και αναδιπλούμενο κλειδί
Με επιπλέον 800 ευρώ (14.890 ευρώ), η επόμενη έκδοση Style διαθέτει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, Bluetooth με audio streaming, αναγνώριση φωνής και χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Ανεξαρτήτως έκδοσης, ο κάτοχος του i10 επωφελείται ακόμα από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο και οδική βοήθεια.
Ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις είναι το 3κύλιδνρο ατμοσφαιρικό 1.000άρι μηχανικό σύνολο, αφού έχει την απαραίτητη σπιρτάδα και οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι χαμηλές. Ο εν λόγω κινητήρας με τους 67 ίππους και τα 96 Nm ροπής συνδυάζεται με ένα πυκνής διάταξης και εύχρηστο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται είναι οι ανύπαρκτοι κραδασμοί και το τρέμουλο, ακόμα και στο ρελαντί. Το μοτέρ είναι πρόθυμο στις εντολές του οδηγού και ανεβάζει με ευκολία στροφές, ενώ η πραγματική του κατανάλωση βρίσκεται στα μόλις 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, για το 0-100 χλμ./ώρα η Hyundai ανακοινώνει 15,0 δλ. και οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από 114 γρ./χλμ.
Το μήκους 3.670 χλστ. Hyundai i10 είναι εξαιρετικά ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και ιδανικό για όσους κινούνται καθημερινά στην πόλη. Παράλληλα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, μαζί με την αποτελεσματική λειτουργία των αναρτήσεων και τη στιβαρότητα του πλαισίου, δίνουν την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Το ίδιο αίσθημα εισπράττει κανείς και όταν μπαίνει στο εσωτερικό του. Γεγονός που συμβάλλουν η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με τη γεροδεμένη συναρμογή και την κάλυψη όλων των επιφανειών, δίχως να φαίνεται «γυμνή» λαμαρίνα. Την εικόνα αναβαθμίζει με την σειρά της και η οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του, το i10 είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα, δίχως να νιώθουν στριμωγμένα. Τέλος, αρκετό για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων.