Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο συνοδεύεται με ένα πακέτο after sales παροχών, όπως είναι οι εγγυήσεις για τα μηχανικά μέρη, τη βαφή και την σκουριά. Ανάλογα τον κατασκευαστή τα χρόνια καλύψεων ποικίλουν, ενώ όσο περισσότερα είναι, τόσο καλύτερα για τον πελάτη. Για αρκετούς μάλιστα οι εγγυήσεις αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη και σιγουριά που έχει η εταιρία προς το προϊόν της.
Γεγονός που ισχύει και για το νέο Hyundai i20, το οποίο (όπως κάθε Hyundai) συνοδεύεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα. Καλύπτει παντού το όχημα, όπως είναι στα συστήματα μετάδοσης κίνησης, διεύθυνσης, ανάρτησης, πέδησης, ηλεκτρικά, κ.λπ., ή αλλιώς «από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα». Επιπλέον συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 5ετή δωρεάν ετήσιο τεχνικό οπτικό έλεγχο, 12 χρόνια εγγύηση κατά της οξείδωσης και μέχρι 3 χρόνια εγγύηση στα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ.
Οι τιμές του νέου Hyundai i20 ξεκινούν από μόλις 14.090 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ) στην πρώτη έκδοση 1.2 λτ. 84 PS Fresh. Παρότι πολύ προσιτό, εφοδιάζεται με όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας όπως:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματο σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας
- Σύστημα έξυπνης αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας
- Air Condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες με φλας
- Αυτόματη ενεργοποίηση – σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων
- Συναγερμός και αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό
- Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
- Ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise Control)
- Radio-Mp3, USB
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει το γνωστό και αξιόπιστο 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1.197 κ.εκ., απόδοσης 84 ίππων και 118 Nm ροπής. Παρά την «έλλειψη» turbo, κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ.) και παρουσιάζει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης. Όταν πιεστεί δεν θα αρνηθεί να ανεβάσει χιλιόμετρα και να τα κρατήσει, χάρη και στην σχετικά πυκνή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου (130 χλμ./ώρα με 3.600 σ.α.λ. με 5η ταχύτητα). Η Hyundai ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121-124 γρ./χλμ. Ωστόσο και στην πράξη είναι ολιγαρκές σε βενζίνη, αφού «καίει» 6,9 λτ./100 χλμ.
Το μοντέρνο σχεδιαστικά και με τονισμένες διαστάσεις (μήκος 4.040 χλστ.) i20, διακρίνεται και για την οδική του συμπεριφορά. Οι πολύ καλά σεταρισμένες αναρτήσεις, το στιβαρό πλαίσιο και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης, δίνουν την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε ένα μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Οι ρυθμίσεις είναι τέτοιες που φέρνουν σε μια κατάλληλη ισορροπία την άνεση με την σταθερότητα. Χωρίς να είναι πολύ σφιχτές, περνούν με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ στις στροφές παρουσιάζει αρκετή πρόσφυση και λογικές κλίσεις.
Η στιβαρή κατασκευή του νέου Hyundai i20 γίνεται αντιληπτή και στο εσωτερικό του, όπου τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά δεμένα στο αμάξωμα και μεταξύ τους, αποτρέποντας και τυχόν τριγμούς. Ακόμα πιο πλούσια και με μικρή χρηματική διαφορά (+1.000 ευρώ) είναι η δεύτερη έκδοση Exclusive, καθώς περιλαμβάνει επιπλέον δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, Bluetooth, σύνδεση Android και Apple CarPlay, συν εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκουν ακόμα η πολύ καλή θέση οδήγησης, η απροβλημάτιστη εργονομία και οι άνετοι χώροι. Στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν πολύ εύκολα ενήλικοι επιβάτες, ενώ από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.