Αυτοκίνητο «απεριορίστων χιλιομέτρων» με 16.690 ευρώ

  • Hyundai-i10-rear-seat
  • Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-(15)
  • Hyundai-i10-1
  • Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-(23)
  • HD-Hyundai-i10-2023-018
  • HD-Hyundai-i10-2023-066
  • Hyundai-i10-1.0T-N-Line-(11)
  • Hyundai-i10-1.0T-N-Line-(13)
  • Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-(2)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Hyundai-i10-rear-seat.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/11/Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/11/Hyundai-i10-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/11/Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/HD-Hyundai-i10-2023-018.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/HD-Hyundai-i10-2023-066.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/Hyundai-i10-1.0T-N-Line-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/Hyundai-i10-1.0T-N-Line-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/11/Hyundai-i10-1.2-AMT-Facelift-2.jpg

Τα αυτοκίνητα που πωλούνται σε χαμηλές τιμές ανέκαθεν συγκέντρωναν το ενδιαφέρον των αγοραστών και ειδικά όσων θέλουν ένα οικονομικό αμάξι για τις καθημερινές αστικές τους μετακινήσεις. Όμως οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί και δεν αρκούν τα πολύ απαραίτητα στον εξοπλισμό όπως παλαιότερα, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στις εγγυήσεις, έτσι ώστε ο κάτοχος να έχει το κεφάλι του ήσυχο για πολλά χρόνια.

Ένα τέτοιο νέο αυτοκίνητο που καλύπτει και με το παραπάνω τους οδηγούς που θέλουν ένα σύγχρονο, ευέλικτο και οικονομικό όχημα με εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων για τα πρώτα 5 χρόνια από τη στιγμή που θα κυκλοφορήσει, είναι το Hyundai i10. Επίσης συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, με 5ετή εγγύηση βαφής και με 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο. Με τιμή που ξεκινά από τις 16.690 ευρώ αποτελεί ένα από τα πιο οικονομικά καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα, ενώ ο εξοπλισμός του από την αρχική έκδοση Style είναι υπερπλήρης σε όλα τα επίπεδα.

Στάνταρ εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματης ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματο άναμμα φώτων, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορίας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, εμπρός υποβραχιόνιο, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων.

Ευρύχωρο εσωτερικό στιβαρής κατασκευής

Το νέο Hyundai i10 με μήκος 3.670 χλστ., πλάτος 1.680 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.425 χλστ. εντάσσεται στο A-Segment λόγω διαστάσεων, όμως η συνολική αίσθηση που δίνει είναι αυτή ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Γεγονός που γίνεται άμεσα αντιληπτό με το που θα μπει κανείς στο εσωτερικό του και θα αντικρύσει τις δύο ψηφιακές οθόνες, ενώ θα διαπιστώσει αμέσως και τη γεροδεμένη κατασκευή του. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών είναι συμπαγή, δεν αφήνουν ακάλυπτες επιφάνειες και είναι πολύ καλά συναρμολογημένα. Ο οδηγός βρίσκει χωρίς πρόβλημα την κατάλληλη θέση, βολεύεται στο αναπαυτικό κάθισμα και δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Παρότι μίνι εξωτερικά, το Hyundai i10 εντυπωσιάζει με τους χώρους στο εσωτερικό του, μιας και φιλοξενεί ψηλά άτομα χωρίς να νιώσουν στρυμωγμένα. Επίσης, το μεγάλο άνοιγμα των θυρών διευκολύνει την επιβίβαση και αποβίβαση από το όχημα. Ο χώρος αποσκευών των 252 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας και φτάνει έως τα 1.050 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων και μέχρι την οροφή.

Πολύ άνετο και οικονομικό στην οδήγηση

Το νέο Hyundai i10 θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο και με τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Το πρώτο πράγμα που εκτιμάται είναι η άνεση από τις αναρτήσεις, οι οποίες αμβλύνουν με πολύ αποτελεσματικό και στιβαρό τρόπο τα μπαλώματα των δρόμων, λακκούβες και κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος. Στην πόλη οι μαζεμένες διαστάσεις μαζί με τους αισθητήρες παρκαρίσματος και την κάμερα οπισθοπορείας εξυπηρετούν τα μάλα, ενώ σε αυτοκινητόδρομους εμπνέει σιγουριά χάρη στην ευθυβολία του. Ομοιογένεια εμφανίζει και σε διαδρομές με στροφές, αφού κινείται απροβλημάτιστα και το τιμόνι του είναι άμεσο στις εντολές και με καλή πληροφόρηση.

Βέβαια, βασικό πεδίο «δράσης» ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι το αστικό περιβάλλον, όπου ο αρχικός 1.000άρης κινητήρας είναι επαρκέστατος. Το τρικύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο με την απόδοση των 63 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 93 Nm στις 3.750 σ.α.λ., μαζί με το κοντής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων (διατίθεται και 5τάχυτο αυτόματο), διαθέτει την απαιτούμενη σπιρτάδα και ελαστικότητα στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ρυθμών στην πόλη. Επιταχύνει το i10 των 919 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 143 χλμ./ώρα τελικής, ενώ μαζί με το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά, μειώνεται η κατανάλωση (4,8 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές CO2 (110 γρ./χλμ. CO2 – μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο).

Get it on Google Play Download on the App Store