Ο δημοφιλής εκπρόσωπος της Hyundai στην κατηγορία των supermini, το ανανεωμένο αλλά και προσφάτως αναβαθμισμένο i20 F/L MY25, αποτελεί μια ολοκληρωμένη αγορά για το κοινό που θέλει ένα εξυπηρετικό αυτοκίνητο για την πόλη, αλλά και για να κάνει ταξίδια. Από την εισαγωγική κιόλας έκδοση Exclusive που προσφέρεται στη χαμηλή τιμή των 17.990 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ που ισχύει σε όλα τα i20) είναι πλήρως εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα.
Το ποσό αυτό αφορά το i20 με τον κινητήρα 1.2 MPI 79 PS, όμως πολύ συμφέρον είναι και με τον 1.0 T-GDI 100 PS με 1.000 ευρώ επιπλέον (από 18.990 ευρώ), για όσους θέλουν περισσότερη δύναμη, αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια τιμών. Το μικρό χάτσμπακ της Hyundai συνοδεύεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, όπως άλλωστε ισχύει για όλα τα καινούργια Hyundai. Παράλληλα, στο i20 Model Year 2025 προστέθηκε επιπλέον εξοπλισμός, χωρίς όμως να αυξηθεί η τιμή του, γεγονός που εξασφαλίζει επιπλέον όφελος στον πελάτη. Εφοδιάζεται στάνταρ με μεγαλύτερη και πιο σύγχρονη οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πολλές εφαρμογές, εργοστασιακή πλοήγηση και το σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως μέσω του smartphone. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και ο πλήρως ψηφιακός και παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών.
Μαζί με όλα τα παραπάνω, το Hyundai i20 διαθέτει τα συστήματα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματη ρύθμιση μεσαίας και υψηλής σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας και θέσεως LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες και πολλά ακόμη. Επίσης, το i20 ξεχωρίζει και για την ευρυχωρία του εσωτερικού του, στο οποίο θα βολευτούν χωρίς να στριμωχτούν και άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, χωρητικότητα που είχαν πιο παλιά μικρομεσαία χάτσμπακ. Με την πρακτική εταζέρα που τοποθετείται και κάθετα μεταφέρονται και πιο ψηλά αντικείμενα.
Σε επίπεδο κινητήρων, ο αρχικός τετρακύλινδρος δίχως turbo 1.200άρης με τα 79 άλογα και τα 113 Nm, είναι επαρκέστατος για την πόλη. Εκτός αυτής βοηθά το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τη κοντή διάταξη, αφού κρατά το μοτέρ στο ωφέλιμο πεδίο ισχύος του και διατηρεί εύκολα ταχύτητες ταξιδιού της τάξεως των 120-130 χλμ./ώρα. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ., μέγιστη ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ. Ο πιο δυνατός 1.000άρης τρικύλινδρος turbo με τους 100 ίππους και τα 172 Nm συνδυάζεται με πιο μακριάς κλιμάκωσης 6τάχυτο σασμάν (ή και με το 7DCT). Οι επιδόσεις που παρέχει είναι αναμενόμενα καλύτερες (0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ.) και η εργοστασιακή κατανάλωση είναι ελάχιστα υψηλότερη στα 5,4 λτ./100 χλμ. Εκπέμπει επίσης 117 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας και εδώ είναι μηδενικά. Το Hyundai i20 διακρίνεται και για την στιβαρή του κατασκευή, όπως και για την ασφαλή οδική του συμπεριφορά, αφού και υπό έντονη πίεση σε στροφές αντιδρά προοδευτικά και πάντα ελεγχόμενα.