Για να αγοράσει κανείς σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα ανέσεων και ασφαλείας, turbo κινητήρα βενζίνης, αρκετούς χώρους και με πολλές ακόμα παροχές, θα πρέπει να διαθέσει πολλά χρήματα, ακόμα και όταν πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο.
Εξαίρεση στον «κανόνα» αποτελεί το νέο Hyundai i20 1.0 T-GDi, το οποίο προσφέρεται στην ασύγκριτη τιμή των 15.290 ευρώ και προσφέρει ότι θελήσει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο για να κινείται στην πόλη, αλλά και εκτός αυτής. Καταρχήν, εξοπλίζεται με τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση σύγκρουσης, αυτόματη ρύθμιση φώτων, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος και 6 αερόσακους. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και ράδιο MP3 με σύνδεση USB.
Ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η δεύτερη έκδοση Exclusive, αφού με μόνο 800 ευρώ παραπάνω (16.090 ευρώ), ενσωματώνει επιπλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, φώτα ημέρας και θέσεως LED και εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το i20 συνοδεύεται ακόμα με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο έλεγχο, εγγύηση βαφής και οδική βοήθεια.
Επιτυχημένος συνδυασμός κινητήρα – οδικής συμπεριφοράς
Το μοντέρνο σχεδιαστικά i20 με το αιχμηρό αμάξωμα των 4.040 χλστ. μήκους, δεν είναι ευχάριστο μόνο να το βλέπεις, αλλά και να το οδηγείς, χάρη στο κατάλληλο ταίριασμα κινητήρα και «στησίματος». Το 1.000άρι 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. διακρίνεται για τη ραφιναρισμένη του λειτουργία και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, Έτσι, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί τη ροπή και το σωστό «άπλωμα» των 6 ταχυτήτων, για να κινείται σβέλτα και οικονομικά. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ.
Παράλληλα, η σωστά σεταρισμένη ανάρτηση και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, ακουμπάνε επίπεδα μικρομεσαίου. Χωρίς να είναι πολύ σφιχτή, περνάει με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, δίχως χτυπήματα και κραδασμούς να εισχωρούν στο εσωτερικό. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων εντυπωσιάζει, ενώ όταν αρχίσουν οι στροφές, έρχεσαι αντιμέτωπος με μικρές κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση.
Στιβαρό και ευρύχωρο εσωτερικό
Στο θάλαμο των επιβατών του i20 η σχεδίαση είναι μοντέρνα και προσανατολισμένη στην εργονομία και πρακτικότητα. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες ξεχωρίζουν αμέσως για τη «δεμένη» τους συναρμογή, αφού τίποτα δεν κουνιέται, ούτε ακούγεται τριγμός κατά το πέρασμα σε «βομβαρδισμένη» άσφαλτο. Οι δύο ψηφιακές οθόνες, μία 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων και μία αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (από την έκδοση Exclusive), το αναβαθμίζουν τεχνολογικά. Στον τομέα των χώρων, τέσσερις επιβάτες κάθονται αρχοντικά, έχοντας μπόλικο αέρα για πόδια, ώμους και κεφάλι, συνοδεία πορτμπαγκάζ 352 λίτρων.