Με τις ανατιμήσεις να έχουν επηρεάσει και τις τιμές των αυτοκινήτων, οι αγοραστές εύλογα αναζητούν την καλύτερη δυνατή λύση με τα λιγότερα χρήματα. Χωρίς ωστόσο να κάνουν συμβιβασμούς στον εξοπλισμό, στην ασφάλεια και στις ανέσεις, όπως και σε άλλους σημαντικούς τομείς.
Η Hyundai είναι από τις ελάχιστες εταιρείες που έχουν καταφέρει να διατηρήσουν χαμηλότερες τιμές σε κάθε κατηγορία, δίχως όμως να κάνει καμία έκπτωση πουθενά. Αντιθέτως είναι γενναιόδωρη στις παροχές της και μετά την αγορά, αφού προσφέρει 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής.
Από τις πλέον συμφέρουσες προτάσεις της Hyundai στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, είναι το i20. Οι τιμές του σε σχέση με άλλα μοντέλα του B-Segment είναι σημαντικά πιο προσιτές, χωρίς να του λείπει απολύτως τίποτα και καλύπτοντας κάθε ανάγκη και διαθέσιμο προϋπολογισμό.
Η βασική του έκδοση 1.2 84 hp Fresh κοστίζει από μόλις 15.490 ευρώ και απευθύνεται στο κοινό που θέλει ένα αυτοκίνητο πόλης με όλο τον εξοπλισμό και πολύ λίγα χρήματα. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, διατήρηση της λωρίδας, αυτόματη ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, cruise control και Radio-Mp3, USB. Η ίδια έκδοση με τον πιο δυνατό κινητήρα 1.0 T-GDi 100 hp κοστίζει από 16.690 ευρώ, ποσό και πάλι ιδιαίτερα χαμηλό για τα δεδομένα των σουπερμίνι.
Η αμέσως επόμενη έκδοση Exclusive θα καλύψει την πλειοψηφία των αγοραστών, καθώς επιπλέον ενσωματώνει οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορίας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσεως LED. Το 1.2 84 hp Exclusive εκκινεί από τις 16.490 ευρώ και το 1.0 T-GDi 100 hp από 17.490 ευρώ, ενώ το ήπιο υβριδικό iMT 48V Hybrid προσφέρεται στις ή 18.490 ευρώ και με τους 120 ίππους στις 19.190 ευρώ. Όσοι θέλουν ακόμα περισσότερο εξοπλισμό, τότε θα προσανατολιστούν στις εκδόσεις Premium, Distinctive και την πιο σπορτίφ N Line.
Αναφορικά με τους κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης των 86 ίππων και 112 Nm ροπής είναι σε θέση να καλύψει εύκολα τις αστικές μετακινήσεις, ενώ έχει την απαραίτητη ζωντάνια για μακρύτερες αποστάσεις. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., η μεικτή πραγματική κατανάλωση είναι στα 6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 121-124 γρ./χλμ.
Χρυσή τομή αποτελεί ο turbo 1.000άρης των 100 ίππων και 172 Nm ροπής, γιατί έχει πάντα και παντού περισσότερη δύναμη, δίχως να ζητάει πολλά σε καύσιμο (7,2 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή). Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το i20 φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από 118 γρ./χλμ.
Στα δυνατά «χαρτιά» του μικρού Hyundai ανήκει η στιβαρότητα της όλης κατασκευής, οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (352 λίτρα), όπως και η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά.