Με το κόστος των καυσίμων να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα, οι περισσότεροι αναζητούν ένα αυτοκίνητο που δεν θα τους στοιχίζει ένα μισθό το μήνα σε ανεφοδιασμό και σίγουρα δεν θα απαιτούνται πάρα πολλά λεφτά για την απόκτησή του.
Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρει η επιλογή που θα σας περιγράψουμε παρακάτω, είναι πως με τα νέα δεδομένα για το δακτύλιο, μπαίνει ελεύθερα στο κέντρο της πόλης χωρίς να υπόκειται στο σύστημα των «Μονών-Ζυγών». Όλα αυτά τα προτερήματα συγκεντρώνει το νέο Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG με το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, με τιμή από τα 16.710 ευρώ για την έκδοση Authentic, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
- Σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης αλλαγής λωρίδας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ηχοσύστημα
- Air condition
Για όσους επιθυμούν να έχουν και σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών θα πρέπει να επιλέξουν την αμέσως επόμενη έκδοση Expression, με τιμή που ξεκινάει από τα 17.510 ευρώ.
Ισχυρό μοτέρ και δεν «καίει» τίποτα!
Η «καρδιά» του Renault Clio LPG είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 3 κυλίνδρων, 1.0 TCe, με την ισχύ του να αγγίζει τους 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., όταν ο κινητήρας χρησιμοποιεί ως κύριο καύσιμο το LPG. Η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα 11,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,9-7,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107-121 γρ./χλμ. Και για να δούμε το κόστος κίνησης σε ευρώ, με την μέση πανελλαδική τιμή υγραερίου στα 0,983 ευρώ/λτ., κάθε 100 χλμ. θα σας κοστίζουν 6,8 – 7,8 ευρώ. Επίσης, ο συνδυασμός του ρεζερβουάρ των 32 λτ. του LPG (βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ) και των 39 λτ. της βενζίνης, αυξάνει σημαντικά την αυτονομία. Σε ότι αφορά τη λειτουργία του κινητήρα με βενζίνη, το μοτέρ αποδίδει 91 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., με τη ροπή 160 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Με αυτά τα νούμερα ισχύος και ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,5 δλ., ενώ η εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,4 – 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 – 136 γρ./χλμ., που σε ευρώ σημαίνει 9,5 – 10,6 ευρώ/100 χλμ. (με μέση τιμή βενζίνης 1,759 ευρώ/λτ.).
Ελκυστικό σε κάθε ακμή του!
Το Renault Clio είναι ένα από τα πιο ελκυστικά μικρά αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αγορά, βασιζόμενο στην επιτυχημένη αισθητική του παρελθόντος, με τους σχεδιαστές να αναβαθμίζουν τις γραμμές του αμαξώματος προσεκτικά. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα εμπρός φώτα LED σχήματος «C», η όμορφη μάσκα, αλλά κι οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός–πίσω. Την σπορ κι elegant εμφάνιση του Clio ολοκληρώνουν τα νέα φωτιστικά σώματα πίσω! Η μόνη διαφορά της έκδοσης υγραερίου συγκριτικά με τις υπόλοιπες, εντοπίζεται όταν ανοίγει το πορτάκι για τον ανεφοδιασμό του καυσίμου, όπου δίπλα από το στόμιο της βενζίνης βρίσκεται και αυτό του LPG.
Ποιοτική κι άνετη καμπίνα
Πέρα από την δυναμική σχεδίαση του Renault Clio, ένα ακόμα στοιχείο που έχει κερδίσει τους υποψήφιους αγοραστές του είναι η καλοφτιαγμένη κι ευρύχωρη καμπίνα του. Βλέπετε ο σχεδιασμός της, αλλά κι η επιλογή των υλικών ικανοποιούν και τον πλέον απαιτητικό, με το εσωτερικό πέρα από μοντέρνο να είναι πρακτικό, ευρύχωρο κι εργονομικό. Οι επιβάτες του LPG Clio απολαμβάνουν άνετους χώρους, με το πορτ μπαγκάζ των 391 λίτρων να τοποθετεί το αυτοκίνητο στην κορυφή της κατηγορίας.
Σε κερδίζει από τα πρώτα μέτρα με την οδική συμπεριφορά του!
Το Renault Clio ανεξάρτητα από τον κινητήρα που ενσωματώνει είναι ένα μικρό που ξεχωρίζει με την οδική συμπεριφορά του. Αυτή εστιάζει στην άνεση και την ασφάλεια, με την ανάρτηση να κάνει πολύ σωστά τη δουλειά της. Αρχικά φιλτράροντας ότι μπορεί να ενοχλήσει τους επιβαίνοντες και παράλληλα προσφέροντας άφθονη πρόσφυση σε κάθε είδους διαδρομή. Η ευθυβολία του αμαξώματος είναι απαράμιλλη ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που αυξάνει το αίσθημα ασφάλειας. Από εκεί κι έπειτα κι αν ο οδηγός το θελήσει, το Clio θα στρίψει «αέρα» με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι απόλυτα λογικές για τον χαρακτήρα και την κατηγορία του αυτοκινήτου.