Υβριδικό «θαύμα» με 19.950 ευρώ καίει… ψίχουλα

  • MG3-digital-cluster
  • MG-3-Hybrid+-(4)
  • MG-3-Hybrid+-(7)
  • MG-3-Hybrid+-(8)
  • MG3-Hybrid+
  • MG-3-Hybrid+-(30)
  • MG-3-Hybrid+-(20)
  • MG-3-Hybrid+-(22)
  • MG-3-Hybrid+-(24)
  • MG-3-Hybrid+-(18)
  • MG-3-Hybrid+-(13)
  • MG-3-Hybrid+-(29)
  • MG3_Hybrid-Advanced-performance
  • MG-3-Hybrid+-(17)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/MG3-digital-cluster.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/MG3-Hybrid.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3_Hybrid-Advanced-performance.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/MG-3-Hybrid-17.jpg

Τέτοιος συνδυασμός χαμηλής τιμής και κατανάλωσης με απόδοση δεν υπάρχει σε κανένα άλλο καινούργιο αυτοκίνητο που πωλείται στην Ελλάδα, γεγονός που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Πρόκειται για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το νέο MG3 Hybrid+, το οποίο προσφέρει άριστο value for money και πωλείται από μόνο 19.950 ευρώ, δηλαδή στα λεφτά που διατίθενται άλλα μικρά χάτσμπακ με πολύ λιγότερη δύναμη, υψηλότερη κατανάλωση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Καταρχήν τη διαφορά κάνει αμέσως το εξελιγμένο full hybrid σύστημα κίνησης με τη μέγιστη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, ενώ ανά πάσα ώρα και στιγμή ο κινητήρας βενζίνης των 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον με τους 102 ίππους και τα 128 Nm ενισχύει με δύναμη ή αφήνει το ηλεκτρικό μοτέρ να κινεί το αυτοκίνητο. Παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του να επιλέξει μεταξύ τριών διαβαθμίσεων της ανάκτησης ενέργειας. Στην επιλογή «Ισχυρό» μοιάζει σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αφού η επιβράδυνση είναι πιο έντονη (σαν i-pedal) και διευκολύνει πολύ στις αστικές μετακινήσεις, συν του ότι μειώνεται η φθορά στα φρένα. Με λίγη προσοχή στο «πάτα-άσε» στο γκάζι για να κινείται ηλεκτρικά και να φορτίζει η μπαταρία, ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ελάχιστα σε συνθήκες κίνησης πόλης και η κατανάλωση πέφτει πολύ χαμηλά. Για παράδειγμα σε μια διαδρομή που κάναμε από ύψος της Βαρυμπόμπης μέχρι το λιμάνι του Πειραιά μέσω του Κηφισού και σε ώρα αιχμής με μποτιλιάρισμα, το trip computer έγραψε μετά από 28,5 χλμ. και μια ώρα οδήγησης, μόλις 2,9 λτ./100 χλμ.

Γενικά στην πόλη όπου το MG3 Hybrid+ κινείται πολύ ηλεκτρικά η κατανάλωση βρίσκεται εύκολα στην περιοχή των 4 λτ./100 χλμ., ενώ με πιο πολύ πίεση σε μεικτές συνθήκες μόλις που περνά τα 5 λτ./100 χλμ. To ιδιαίτερα αποδοτικό υβριδικό σύνολο των 195 ίππων επιταχύνει επιταχύνει το βάρους 1.285 κιλών αμάξωμα σε πολύ γρήγορους ρυθμούς από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.). Συν του ότι με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρικό μοτέρ με το μηχανικό σύνολο βενζίνης συνδυάζονται με τον κατάλληλο τρόπο, ενώ το υβριδικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κάνει ακόμα πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Την άνεση ενισχύει με τη σειρά της η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ο αποτελεσματικός τρόπος που οι αναρτήσεις του MG3 Hybrid+ φιλτράρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με στιβαρό τρόπο.

Άλλωστε η συνολική κατασκευή του αυτοκινήτου είναι γεροδεμένη και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό και από το πόσο «ακλόνητες» είναι οι επιμέρους επιφάνειες του εσωτερικού. Αυτό διαθέτει απλό και λιτό σχεδιασμό προς όφελος της εργονομίας. Η πλήρως ψηφιακή οθόνη των 7 ιντσών αντί για κλασικό πίνακα οργάνων και το infotainment με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών προσφέρουν όλες τις πληροφορίες και συνδεσιμότητας με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ η εφαρμογή MG iSMART Lite εξασφαλίζει απομακρυσμένο έλεγχο μέσω του smartphone. Επίσης, τα φυσικά χειριστήρια κάτω από την κεντρική οθόνη ευνοούν την εργονομία και ο οδηγός δεν ψάχνεται μέσα από μενού-υπομενού για βασικές λειτουργίες. Από πλευράς χώρων τέσσερα άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μ. θα βολευτούν, ενώ τα 293 λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι λίγα για supermini. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν ακόμα αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB κ.λπ. Επίσης, συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. και 7ετή οδική βοήθεια.

Get it on Google Play Download on the App Store