Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου μπορεί να έχουν πέσει σε πωλήσεις, ωστόσο ακόμα υπάρχει ζήτηση από το κοινό που δίνει έμφαση στο χαμηλό κόστος σε καύσιμο για τις μετακινήσεις του. Η μείωση αυτή των πωλήσεων οφείλεται και στο γεγονός ότι τα μοντέλα με ντίζελ μηχανικά σύνολα έχουν λιγοστέψει, αφού αρκετά δεν περιλαμβάνουν στην γκάμα τους μοτέρ πετρελαίου, όπως συνέβαινε παλαιότερα. Ειδικά στα μικρά αυτοκίνητα, οι επιλογές είναι πλέον ελάχιστες.
Ποιο είναι λοιπόν τώρα το ντίζελ αυτοκίνητο που πωλείται στη χαμηλότερη τιμή της ελληνικής αγοράς; Η απάντηση είναι το προσφάτως ανανεωμένο Citroen C3 1.5 BlueHDi 100, το οποίο κοστίζει από 16.250 ευρώ στην έκδοση Flair και με βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς LED και air condition. Πιο συμφέρουσα έκδοση είναι η δεύτερη Feel, αφού με επιπλέον 600 ευρώ (16.850 ευρώ) διαθέτει ακόμα προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και οθόνη αφής 7 ιντσών.
Στο θάλαμο των επιβατών του C3 με τον κομψό σχεδιασμό και την ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής, ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες θα εκτιμήσουν από την πρώτη στιγμή τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα. Επίσης, οι χώροι του είναι άνετοι, ενώ το σχεδόν ενιαίο πίσω κάθισμα με το πολύ πλάτος διευκολύνει τη φιλοξενία ενός ακόμα ατόμου στη μέση. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.
Αντίστοιχα και στο δρόμο, το C3 ξεχωρίζει για την πολύ άνετη ανάρτησή του, χωρίς να αφήνει το αυτοκίνητο να εμφανίζει τάσεις πλεύσης και να δείχνει «χαλαρό» σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi με τους 99 ίππους και πλούσια ροπή 250 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., παρέχει σβέλτες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.) και εν κινήσει, συν μεγάλη οικονομία σε καύσιμο (5,0 λτ./100 χλμ. στο τεστ).