Η κατανάλωση καυσίμου ενός αυτοκινήτου και κατ’ επέκταση τα χρήματα που δαπανώνται σε κάθε ανεφοδιασμό, είναι κάτι που σίγουρα απασχολεί όλους τους οδηγούς. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο βενζίνης με μεικτή κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ. και τιμή βενζίνης στα 1,45 ευρώ/λτ., ξοδεύει περισσότερα από 10 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύει.
Με 10 ευρώ όμως, μπορεί ένα άλλο αυτοκίνητο να διανύσει 300 χιλιόμετρα, καθώς συνδυάζει την πολύ χαμηλή κατανάλωση με τη φθηνή τιμή του καυσίμου. Το Skoda Scala 1.0 G-TEC προσφέρει αυτή τη μεγάλη οικονομία, συν άνετους χώρους και πολλά ακόμα πλεονεκτήματα. Διατίθεται στην τιμή των 17.500 ευρώ στην έκδοση Ambition, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Την κίνησή του αναλαμβάνει το διπλού καυσίμου (CNG/βενζίνη) 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1.0 G-TEC. Η απόδοσή του φτάνει τους 90 ίππους στις 4.000-5.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 160 Nm στις 1.800-3.800 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,4 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 182 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,3 κιλά/100 χλμ. (ισοδυναμούν με 2,8 €/100 χλμ. με τιμή CNG 0,834€/kg) και οι εκπομπές CO2 είναι 92 γρ./χλμ.
Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε τρεις ατσάλινες δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών, που φτάνουν για την κάλυψη 410 χιλιομέτρων. Σε συνδυασμό με το βοηθητικό ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων, επιτυγχάνεται συνολική αυτονομία περίπου 630 χιλιομέτρων. Το CNG είναι το κυρίως καύσιμο και όταν αυτό τελειώσει και δεν γίνει ανεφοδιασμός, τότε το σύστημα γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη.
To Scala G-TEC εκτός από τη μεγάλη οικονομία σε κατανάλωση, ξεχωρίζει ακόμα για το προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό του με τους άνετους χώρους και το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ των 339 λίτρων.