Η Valhalla έτεινε να εξελιχθεί σε «γιοφύρι της Άρτας» για την Aston Martin. Ή, να το θέσουμε ακριβέστερα, σε οποιοδήποτε δημόσιο έργο στην Ελλάδα. «Εκπονήθηκε» το 2021 σε μορφή πρωτοτύπου, έγραψε ωραία στην κάμερα ως «μακέτα» (βλέπε συμμετοχή στο «No Time to Die»), αλλά η παράδοσή της στον κόσμο πάει από αναβολή σε αναβολή. Τελικά, έπειτα από πολλές περιπέτειες οι Άγγλοι τα κατάφεραν και παρουσίασαν επίσημα, τη Valhalla παραγωγής.
Η Valhalla θυμίζει αρκετά τη Valkyrie σχεδιαστικά τόσο εμπρός, όσο και στη διαμόρφωση διαχύτη-πατώματος. Τα δυο τελευταία είναι διαμορφωμένα με γνώμονα την αξιοποίηση του φαινομένου Venturi, που παίζει κύριο ρόλο στην εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου (πάνω από 600 κιλά downforce στα 240 χλμ./ώρα). Οι κοινές ρίζες με τη Valkyrie αφορούν τόσο την αεροδυναμική εξέλιξη, όσο και τους αντίστοιχους τομείς σε πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, κινητήρα και μετάδοση. Ειδοποιός διαφορά των δυο τους, ωστόσο, συνιστά ο προσανατολισμός. Ενώ αμφότερες είναι hypercars 1.000+ ίππων στην αιχμή της τεχνολογίας, η Valkyrie στοχεύει πρωτίστως στις επιδόσεις και την πίστα. Η Valhalla αντίθετα ενδιαφέρεται και για έννοιες όπως «άνεση», «ευκολία ταξιδιού» και «εξοπλισμός», δανειζόμενη στοιχεία από τα grand tourers της εταιρίας.
Φυσικά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο με καταγωγή από την κορυφή του motorsport, με ανθρακονημάτινο αμάξωμα και πλαίσιο, push rod ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, κεραμικά δισκόφρενα (410 χλστ. μπροστά, 290 χλστ. πίσω), σχήμα σμιλεμένο στην αεροδυναμική σήραγγα και συμμετοχή στις δοκιμές από τους ίδιους, τους Fernando Alonso και Lance Stroll. Την κίνηση αναλαμβάνει ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος 4.0λιτρος V8, σε συνδυασμό με 3 ηλεκτροκινητήρες (οι 2 στον εμπρός άξονα, ο τρίτος ενσωματωμένος στη μετάδοση). Η υβριδική και τετρακίνητη Valhalla παράγει συνολικά 1.079 ίππους και 1.100 Nm ροπής, διατηρώντας τις δέουσες αποστάσεις από την απόλυτη Valkyrie (1.160 άλογα). Οι επιδόσεις αναμενόμενα βρίσκονται σε καταιγιστικό επίπεδο, με το 0-100 χλμ./ώρα στα 2,5 δλ. και την τελική στα 350 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κινηθεί και μόνο με το ρεύμα μέχρι τα 140 χλμ./ώρα (αλλά μόνο για 14 χλμ.).
Το αρχικό πλάνο ήθελε 500 κομμάτια να κατασκευάζονται, αλλά η ζήτηση ήταν τέτοια ώστε οδήγησε την Aston Martin στο διπλασιασμό της διαθεσιμότητα. Εν τέλει 999 Valhalla θα βγουν από το Gaydon, δίχως ακόμα να ανακοινώνεται τιμή. Σίγουρα πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ πάντως.