Άλλο ένα κινεζικό ηλεκτρικό hypercar χιλιάδων ίππων παρουσιάστηκε, αλλά το συγκεκριμένο έχει το μοναδικό προσόν του να μπορεί να κινείται ακόμα και με 3 τροχούς! Η κατασκευή που μιμείται τα ανδραγαθήματα του Citroen DS ανήκει στην BYD, ονομάζεται YangWang U9 και θέλει να αποτελέσει το αντίπαλον δέος του Rimac Nevera.
Το YangWang U9 ξεχωρίζει εμφανισιακά χάρις στη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων εμπρός-πίσω και τον τρόπο που ανοίγουν οι πόρτες (α λα McLaren), όμως κάτω από το αμάξωμα είναι που κρύβονται τα πολύ ενδιαφέροντα. Το U9, καταρχάς, κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά τροχό) συνολικής απόδοσης 1.100 ίππων και 1.280 Nm ροπής, ικανούς να εκτοξεύσουν το EV hypercar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,0 δλ.! Παράλληλα οι Κινέζοι ανακοινώνουν αυτονομία περί τα 700 χλμ., δίχως να αναφέρουν το μέγεθος της μπαταρίας. Προφανώς η μέτρηση αφορά τον δικό τους κύκλο CLTC, οπότε στο πολύ αυστηρότερο WLTP θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά λιγότερα χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων. Ούτως ή άλλως, δεν είναι αυτό το πιο ενδιαφέρον στοιχείο στο YangWang.
Η υπερ-εξελιγμένη ανάρτηση Disus-X συγκεντρώνει όλα τα «φιλό-tech-να» βλέμματα, μαζί με τα επιμέρους συστήματα Intelligent Damping Body Control (Disus-C), Intelligent Hydraulic Body Control (Disus-P) και Intelligent Air Body Control (Disus-A). Τι κάνουν όλα αυτά τα εγγλέζικα ονόματα στην πράξη; Το Disus-X συνδυάζει στοιχεία ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης με υδραυλικά αμορτισέρ και αερανάρτησης, σε ένα ενιαίο σύνολο ελεγχόμενο από κεντρικό επεξεργαστή. Δεκάδες αισθητήρες «διαβάζουν» το ανάγλυφο του οδοστρώματος και την κινηματική της ανάρτησης, ελέγχοντας διαρκώς πολύπλοκες κινήσεις κατά τον εγκάρσιο, διαμήκη και κάθετο άξονα. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται πως κάθε γωνία του αμαξώματος έχει τη βέλτιστη επαφή με την άσφαλτο, ακόμα κι αν δεν είναι όλοι οι τροχοί στη θέση τους.
Το Disus-X μπορεί να κρατήσει επίπεδο το YangWang U9 δίχως καν να έχει 4 ρόδες, καθώς οι εναπομείνασες 3 αναλαμβάνουν να διαχειριστούν τα φορτία. Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας στον τροχό που λείπει απενεργοποιείται και η ισχύς του κατανέμεται ισόποσα μεταξύ των άλλων 3, για λόγους ασφαλείας. Η BYD εξέλιξε το συγκεκριμένο σύστημα για την «άψογη διαχείριση των δυνάμεων σε χρήση πίστας (υπάρχει και η ανάλογη Ultimate έκδοση) και την ελαχιστοποίηση της κλίσης του αμαξώματος», αλλά δεν παρέλειψε να κάνει τη φιγούρα της με ένα «τρίκυκλο» U9 στην παρουσίαση του μοντέλου.