Η επιτυχία της EQS δεν γινόταν να μείνει ανεκμετάλλευτη, ούτε δίχως επεκτατικούς σκοπούς. Τα SUV διαφεντεύουν την αγορά, η Mercedes το ξέρει και για αυτό, παρουσιάζει την ανάλογη εκδοχή της ηλεκτρικής της ναυαρχίδας.
Η EQS SUV εκφράζει σχεδιαστικά ό,τι λέει το όνομά της. Η μάσκα Black Panel, τα φωτιστικά σώματα και οι προφυλακτήρες της σεντάν EQS έχουν προσαρμοστεί στο crossover αμάξωμα, δημιουργώντας ένα σύνολο που ξεπερνά σε διαστάσεις τον άμεσο ανταγωνισμό: ήτοι τα Tesla Model X και BMW iX. Η EQS SUV φτάνει στα 5.130 χλστ. μήκους και «κάθεται» σε 1.955 χλστ. πλάτους, ξεπερνώντας παράλληλα τα 1,72 μέτρα ύψους (1.727 χλστ.). Πλην μήκους και μεταξονίου, όπου η κανονική EQS είναι μεγαλύτερη (5.226 χλστ.) και ίση (3.210 χλστ.) αντίστοιχα, η SUV της ρίχνει σε όλες τις διαστάσεις. Κάτι που αποτυπώνεται πολύ καλύτερα στο εσωτερικό.
Το ταμπλό μοιάζει πανομοιότυπο με της EQS Sedan, όπου δεσπόζει η (προαιρετική) υπεροθόνη Hyperscreen των 56 ιντσών. Η κανονική διαρρύθμιση των οθονών αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και infotainment 12,8 ιντσών, ενώ διατίθενται επίσης δερμάτινες επενδύσεις Nappa και πανοραμική ηλιοροφή. Η EQS SUV διαθέτει ιδιαίτερα αυξημένη πρακτικότητα καθώς αφενός προσφέρεται με τρίτη σειρά καθισμάτων, αφετέρου η μεσαία σύρεται ηλεκτρικά εμπρός-πίσω έως 127 χλστ., αυξομειώνοντας το χώρο για τα γόνατα των επιβατών (838-965 χλστ.). Ο χώρος αποσκευών επίσης ποικίλει: στην 5θέσια διάταξη φτάνει τα 645 λίτρα και στην 7θέσια τα 565 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων πλην οδηγού-συνοδηγού φτάνει αντίστοιχα στα 2.100 και τα 2.020 λίτρα αντίστοιχα.
Η EQS SUV φέρει και ιδιότυπες τεχνολογικές καινοτομίες, που κάνουν τη Sedan να ζηλεύει (μέχρι να τις δεχθεί κι εκείνη, μέσω over-the-air αναβάθμισης). Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί -μεταξύ άλλων- αναγνώριση αποτυπώματος, μέσω του οποίου μπορούν να αποθηκευτούν μέχρι 7 διαφορετικά προφίλ. Η επιλογή του κάθε ενός σετάρει αυτόματα τη θέση οδήγησης, τις ρυθμίσεις στα προγράμματα οδήγησης (Comfort, Sport, Eco και Individual), τον κλιματισμό, μέχρι και τις εισερχόμενες κλήσεις. Για το τελευταίο, μάλιστα, υπάρχει ένα είδος προγνωστικής ετοιμασίας. Αν, για παράδειγμα, κάθε Τετάρτη στις 11.00 γίνεται μια κλήση από κάποιον, η EQS SUV μαθαίνει να την περιμένει και ειδοποιεί σχετικά τον οδηγό της, πριν πραγματοποιηθεί η κλήση, ώστε να είναι έτοιμος και να αποσπαστεί ακόμα λιγότερο η προσοχή του!
Τεχνολογικών εφαρμογών βρίθει και στα μηχανικά μέρη, όπου είναι στάνταρ η αερανάρτηση Airmatic με τα ενεργά αμορτισέρ Adaptive Damping System, αλλά και το σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει γωνία έως 10 μοιρών στους πίσω τροχούς. Οι εκδόσεις κινητήρων είναι κοινές με την EQS Sedan. Η βασική EQS 450+ SUV κινείται από ένα μοτέρ 360 ίππων και 568 Nm, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η τετρακίνητη 450 4Matic προσθέτει ένα μικρό μοτέρ μπροστά, διατηρώντας ίδια την ιπποδύναμη αλλά με αυξημένη τη ροπή στα 800 Nm. Η κορυφαία EQS 580 4Matic SUV, τέλος, διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), συνολικής απόδοσης 523 ίππων και 858 Nm. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει στα 660 χλμ. για την 450+ και στα 613 χλμ. για τις 450 4Matic/580 4Matic. H φόρτιση, τέλος, απαιτεί 11,25 ώρες σε οικιακή πρίζα τριφασικού ρεύματος για το 0-100% και 31 λεπτά για το 10-80%, με χρήση ταχυφορτιστή. Με την ίδια μέθοδο, η EQS SUV μπορεί να πάρει 250 χλμ. μέσα σε 15 λεπτά.