Τραβάει σαν μαγνήτης τους αγοραστές το Peugeot 208

  • PEUGEOT_208_STYLE-2-(002)
  • Peugeot-208-Style-4
  • Peugeot-208-Style-2
  • Peugeot-208-Style-1
  • Peugeot-208-Style-3
  • Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko
  • Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko-1
  • Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko-2
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/PEUGEOT_208_STYLE-2-002.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Peugeot-208-Style-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Peugeot-208-Style-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Peugeot-208-Style-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Peugeot-208-Style-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Peugeot-208-Hybrid-Style-esoteriko-2.jpg

Ακαταμάχητη έλξη ασκεί το νέο Peugeot 208, το οποίο τραβάει αμέσως σαν μαγνήτης τον κόσμο και τους ενδιαφερόμενους πελάτες, οι οποίοι «κολλάνε» μαζί του όταν το βλέπουν, το οδηγούν και όταν μαθαίνουν τις τιμές του. Το γαλλικό supermini διαθέτει άλλωστε μοναδικά χαρακτηριστικά, ενώ μέσω των προωθητικών ενεργειών που ισχύουν και του προγράμματος «Hybrid Days» γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό και δελεαστικό για το κοινό που αναζητά ένα μικρό χάτσμπακ με ανώτερα χαρακτηριστικά και δυναμικό στιλ.

Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Peugeot 208 είναι άκρως αισθησιακή, μοντέρνα και φινετσάτη. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι η επιβλητική του μάσκα, που αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο με το υπόλοιπο εμπρός μέρος. Οι τρεις κάθετες «νυχιές» των φώτων ημέρας LED τονίζουν την εμφαντική του όψη και αν μη τι άλλο είναι πολύ εντυπωσιακές. Το «αθλητικό» του παρουσιαστικό τονίζουν με τη σειρά τους οι ανάγλυφες επιφάνειες του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα κινούνται στην ίδια φιλοσοφία αλλά με τις «νυχιές». Στοιχεία που υιοθετούνται από την αρχική κιόλας, νέα έκδοση Style μαζί με τα διακριτικά λογότυπα «Style» στις πίσω πλευρικές κολόνες.

Το νέο Peugeot 208 Style διατίθεται με τρεις κινητήρες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα πελατών. Πρόκειται για τον αρχικό στην γκάμα αμιγώς βενζίνης 1.2 Turbo 100 hp με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, τον υβριδικό 1.2 Turbo με συνδυαστική ισχύ 110 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6, καθώς και 100% ηλεκτρικό με ισχύ 136 hp ή 156 hp. Τα πιο προσιτά σε τιμές 208 προσφέρονται είναι το 1.2 PureTech 100 Style από 19.500 ευρώ (20.800 ευρώ χωρίς την έκπτωση) και το 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 από 20.900 ευρώ (23.000 ευρώ αρχική τιμή).

Ο εξοπλισμός από την εισαγωγική έκδοση Style παρουσιάζει πληρότητα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, λήψη DAB, Bluetooth και ασύρματη σύνδεση Mirror Screen για Apple CarPlay/Android Auto, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ. Επίσης, το 208 Style φέρει ειδικές επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα Renzo σε γκρι με ραφές Orange Sunrise. Παράλληλα, οι επιβάτες του μικρού «λέοντα» φιλοξενούνται σε ένα πολύ ευχάριστο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί το πολύ μοντέρνο ταμπλό Peugeot i-Cockpit και το δερμάτινο τιμόνι μικρής διαμέτρου. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και το ανώτερου επιπέδου φινίρισμα είναι ένα ακόμα στοιχείο που κάτι το 208 να ξεχωρίζει, όπως και τα αναπαυτικά του καθίσματα. Οι χώροι του εξυπηρετούν τις μεταφορικές ανάγκες επιβατών με ύψος γύρω στα 1,8 μ., ενώ αρκετός είναι και ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων.

Το νέο Peugeot 208 δεν είναι ευχάριστο μόνο να το βλέπει κανείς και να βρίσκεται μέσα σε αυτό, αλλά και να το οδηγεί. Ο οδηγός το απολαμβάνει σε όποια διαδρομή να βρεθεί και ανεξαρτήτως επιλογής κινητήρα. Στην αστική κίνηση είναι εύκολο στους χειρισμούς και οι αναρτήσεις του δεν κουράζουν τους επιβάτες, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να διανύει άνετα μακρινές αποστάσεις στους αυτοκινητόδρομους. Απολαυστικό είναι το 208 και σε διαδρομές με στροφές χάρη στον άριστο συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου, των ιδανικά ρυθμισμένων αναρτήσεων και του τιμονιού που εκτελεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού, μεταφέροντας στα χέρια του πολύ καλή αίσθηση του δρόμου.

Αναφορικά με τους κινητήρες, ο αμιγώς βενζίνης 1.2 λτ. υπερτροφοδοτούμενος αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής. Το ελαστικό και με μπρίο μηχανικό αυτό σύνολο κινεί με άνεση το 208, παρέχοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., με κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 7,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το πιο αποδοτικό 48V Hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 110 ίππων εξασφαλίζει και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες. Συνδυάζει ένα νέο 1.2 λτ. υπερτροφοδοτούμενο PureTech κύκλου Miller με απόδοση 100 ίππων και 205 Nm ροπής, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων και 55 Nm που ενσωματώνεται στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Η κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες πέφτει στα 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 101 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ταυτόχρονα ο οδηγός ευχαριστιέται τις αρετές του αυτόματου σασμάν, μαζί με δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.).

Get it on Google Play Download on the App Store